Management, senior managers - Jobs list - Tbilisi

Find Jobs
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
სასტუმრო "რედისონ ქოლექშენ" წინანდალში აცხადებს ვაკანსიას პირადი ასისტენტის/HR კოორდინატორის პოზიციაზე. ადგილი: წინანდალი. ვეძებთ მოტივირებულ პირს, რომ შეასრულოს გენერალური მენეჯერის პირადი ასისტენტისა და HR კოორდინატორის როლს. წარმატებულ კანდიდატებს უნდა ჰქონდეთ შემდეგი უნარები: — კომუნიკაციის, პრეზენტაციისა და მოლაპარაკებების შესანიშნავი უნარი — აუცილებელია კარგად ფლობდეს ქართულ, ინგლისურ და რუსულ ენებს, როგორც წერილობით, ისე ზეპირად — კომპიუტერის შესანიშნავი ცოდნა — კარგი ორგანიზაციული უნარები — შეუძლია დამოუკიდებლად და შემოქმედებითად მუშაობა — აქტიური პიროვნება — კარგი ანალიტიკური უნარები — ძლიერი ფოკუსირება ხარისხზე და დეტალებისადმი ყურადღება — გამოცდილება მსგავს პოზიციებზე ჩაითვლება პრიორიტეტად. განმცხადებლებს, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან ამ პოზიციით და რომელთა კვალიფიკაცია შეესაბამება მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნონ CV ინგლისურ ენაზე, ელფოსტაზე: hr@silkroad.ge და აღნიშნონ პოზიციის დასახელება. განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადაა 10 მარტი, 2021 წ. დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.
22.01.2021
Contacts:
E-mail:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
კერძო დაცვის სამსახური, რომელიც 2006 წლიდან საქმიანობს უსაფრთხოების უზრუნველყოფის სფეროში, აცხადებს ვაკანსიას HR სპეციალისტის პოზიციაზე. სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:30-18:00 ანაზღაურება: 1000 ლარი აუცილებელი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება, სასურველია "HR პოზიციაზე" მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება; — ადამიანური რესურსების მართვის ძირითადი პრინციპების ცოდნა; — საქართველოს შრომის კოდექსის ცოდნა (სასურველია); — საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა: Word, Excel, Power point; — უცხო ენების (ინგლისური, რუსული) ცოდნა. ძირითადი მოვალეობები: — კადრების მოძიება, შერჩევის კრიტერიუმების შემუშავება და შერჩევის პროცესის უზრუნველყოფა; — შემუშავებული HR პოლიტიკის, პროცედურებისა და დოკუმენტური ფორმების საჭიროებისამებრ განახლება; — ​სახელფასო უწყისების ადმინისტრირება; — სადაზღვევო და სოციალური ბაზების კონტროლი; — აწარმოოს HR სტატისტიკური ინფორმაციის დამუშავება; — თანამშრომელთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მოწესრიგება; — თანამშრომელთა ბაზის წარმოება და ადმინისტრირება; — საჭიროებისამებრ უზრუნველყოს შექმნილი სამუშაო აღწერილობის განახლება; — განიხილოს თანამშრომლების შიდა განცხადებები და მოახდინოს დროული რეაგირება; — საკადრო ბრძანებების, მათ შორის შვებულების ბაზის კონტროლი; — ხელი შეუწყოს არსებული ორგანიზაციული კულტურის შენარჩუნებას. დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, 2021 წლის 21 იანვრიდან 21 თებერვლის ჩათვლით გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე/CV აუცილებლად ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: cv.vacancy90@gmail.com წერილის თემის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: "HR სპეციალისტი" და თქვენი სახელი, გვარი გმადლობთ, რომ დაინტერესდით ჩვენი ვაკანსიით!
22.01.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" ქ. გურჯაანში აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობები: — დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა — სავაჭრო პროცესების მართვა - დადგენილი სასაქონლო პლანოგრამების მიხედვით, საქონლის განლაგების დაცვის, საქონლის თაროებზე შევსებისა და ვადების კონტროლის უზრუნველყოფა — სააღრიცხვო პროცესების მართვა - სალაროსა და ფულადი ოპერაციების მართვა და კონტროლი, აღწერის პროცესის მართვა — მარაგების მართვა, პროდუქციის შეკვეთა გაყიდვებისა და ნაშთების მიხედვით — მაღაზიის ტექნიკური გამართულობის კონტროლი და უზრუნველყოფა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება — სავალდებულოა მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მენეჯერულ პოზიციაზე საცალო-სავაჭრო სფეროში. — საოფისე პროგრამების ცოდნა. უნარ-ჩვევები: — ორგანიზატორული უნარ-ჩვევები — გუნდური მუშაობის უნარები — კომპიუტერზე მუშაობის უნარ-ჩვევები. პიროვნული თვისებები: — კომუნიკაბელური — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა — დეტალებზე ორიენტირებული — აკურატული — ენერგიული. დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ: რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: HR1@orinabiji.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება და ადგილმდებარეობა, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი ან შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა ბმულზე: https://career.orinabiji.ge/ "ორი ნაბიჯი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას. მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯ"-ში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები მაღაზიათა ქსელ "ორი ნაბიჯი"-ს მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.
18.01.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "მეკერმე" (სასოფლო სამეურნეო, საოჯახო ფერმის ინვენტარის და სხვა პროდუქტის იმპორტიორი) აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების განვითარების მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისში. ფუნქცია-მოვალეობები: — პოტენციური კლიენტების მოძიება, მოზიდვა — კლიენტების ბაზების შექმნა, მოლაპარაკების წარმართვა, ადგილზე ვიზიტების დაგეგმვა, პროდუქციის შეთავაზება; — გაყიდვების ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა, დამატებითი გაყიდვების არხების მოძიება. — გასაყიდი საქონლის მახასიათებლების ზედმიწევნით შესწავლა. — გასაყიდი აქტივობების დაგეგმვა, სოციალური მედიის როლის გათვალისწინება გამოყენება; — არსებული კლიენტების შენარჩუნება, მართვა — ბაზარზე არსებული კონკურენციის დონის განსაზღვრა. — გაყიდვების ანგარიშების მოხსენება, აღრიცხვა კონტროლი. — გაყიდვების კონსულტანტების დახმარება კონსულტაცია, ცოდნის გაზიარება. — ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება, მაღაზიის კონტროლი, მართვა საქმიდან გამომდინარე მოთხოვნების შესაბამისად. — სხვა დამატებითი საქმიდან გამომდინარე საჭიროებების და დავალებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება. — გაყიდვების სხვადასხვა მეთოდების ცოდნა (ტრადიციული და თანამედროვე გაყიდვების მეთოდები, სოც. მედია ა.შ) — ბიზნესის, პროექტების და გაყიდვების მართვის ცოდნა. — უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირება ან ეკონომიკაში სასურველია. — ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილი ცოდნა; — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Office - Excel, Word, PowerPoint) დამატებითი მოთხოვნები: — საქმიანი მოლაპარაკების წარმართვის უნარი; — ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი; — დიდი ინფორმაციის მიღება და სწრაფი ანალიზის უნარი. — კეთილგანწყობილი, კომუნიკაციის და ურთიერთთანამშრომლობის კარგი უნარი. — ორგანიზებულობა; — გუნდში მუშაობის უნარი; — დროის ეფექტურად მართვის უნარი. — დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი. სამუშაო განაკვეთი: სრული ანაზღაურება: განისაზღვრება მოლაპარაკების, კვალიფიკაციისა და სამუშაო გამოცდილების შესაბამისად დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ CV ელ. ფოსტაზე: ioseb.mateshvili@mekerme.ge; სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
10.01.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "Modern House" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის/ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე, თბილისში. კომპანია "Modern House" 2017 წლიდან წარმატებით პოზიციონირებს სამშენებლო მასალების ბაზარზე. იგი მომხმარებელს სთავაზობს ფუნდამენტური მშენებლობისთვის საჭირო მაღალი ხარისხის მოთხოვნად პროდუქციას: ჰიდროსაიზოლაციო, თერმო და ხმის საიზოლაციო სისტემებს, საბათქაშე მასალებს, საღებავებს, წებო-ცემენტებს, სახანძრო რეზერვუარებს, ბინაში და სასტუმროს ნომრის შესასვლელ კარებს, სახანძრო კარებს, ლესვითი სამუშაოების სერვისს და ა.შ. კომპანია თანამშრომლობს ისეთ წამყვან საერთაშორისო ბრენდებთან, როგორებიცაა: WEBER ( saint gobain), Falez, kupcelik, Entegre, Power mix, Mantosiva, Isiklar. ძირითადი მოვალეობები: — არსებული სამშენებლო სარემონტო მასალების რეალიზაციის გასაზრდელად შესაბამისი სტრატეგიის შემუშავება და მის დანერგვაზე ზრუნვა; — არსებული სამშენებლო სარემონტო მასალების ბაზრის კვლევა და ანალიზი; — გარე გაყიდვების მიმართულებით არსებული ხარვეზების გამოვლენა და მენეჯმენტისთვის წარდგენა; — კომპანიის გაყიდვების გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობა; — გაყიდვების გუნდისთვის გეგმების გაცნობა; — თანამშრომლების მოტივირება, შესრულებული სამუშაოს შეფასება; — მომხმარებელთა განწყობის შესწავლა და ეფექტური სტრატეგიის შემუშავება; — გარე გაყიდვების მენეჯერებთან კომუნიკაცია სამსახურის საერთო მიზნების შესახებ. ძირითადი მოთხოვნები: — აუცილებელია გაყიდვებში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; — საოფისე პროგრამების (MS office Word, Excel, PowerPoint) ცოდნა; — საცალო გაყიდვების თანამედროვე ტენდენციების ცოდნა; — სასურველია გუნდის მართვის გამოცდილება. პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები — კომუნიკაბელური; — დეტალებზე ორიენტირებული; — ორგანიზებული; — ოპერატიული; — განვითარებაზე ორიენტირებული; — მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული; სამუშაო გრაფიკი: სრული. ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: თბილისი. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, 2021 წლის 5 თებერვლის ჩათვლით გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: irakli@modernhouse.ge და სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება. გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!
06.01.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
"საქართველოს სალიზინგო კომპანია" აცხადებს ვაკანსიას ბიზნეს ლიზინგის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი ფუნქციებია: — არსებული პორტფელის გაზრდა, ახალი კლიენტების მოძიება, სალიზინგო პროდუქტების გაყიდვა; — კლიენტებთან გრძელვადიანი, ლოიალური ურთიერთობების ჩამოყალიბება და მაღალხარისხიანი მომსახურების გაწევა; — სალიზინგო აქტივებზე რეკომენდაციების გაწევა, შერჩევაში ხელშეწყობა; — ლიზინგის პროექტების მომზადება, დამტკიცება და გაცემის პროცესის კოორდინირება; — სალიზინგო პორტფელის მუდმივი მონიტორინგი. სასურველი კანდიდატის პროფილი: — ბიზნეს დაკრედიტებაში მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება, სასურველია SME მიმართულებით. — კარგად განვითარებული მომსახურების, გაყიდვების და მოლაპარაკების წარმოების უნარი. — ინტერესი სალიზინგო აქტივების მიმართ (სამშენებლო ტექნიკა, დანადგარები, ქარხნები, ავტომობილები, ა.შ.) — ფინანსური უწყისების საბაზისო ცოდნა; — ენების ცოდნა: ინგლისური / რუსული - კარგად — განვითარებაზე ორიენტირებული, თვითმოტივირებული, ინტერესიანი და პოზიტიური. — უმაღლესი განათლება ფინანსები/ეკონომიკა/საბანკო საქმე/ბიზნესის ადმინისტრირება; დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: glcjobs@leasing.ge არაუგვიანეს 2021 წლის 12 იანვრისა გთხოვთ, სათაურის (`Subject") ველში მიუთითოთ ის თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით განაცხადს.
29.12.2020
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
დელიკატესებისა და პრემიუმ ხარისხის პროდუქტების მაღაზიათა ქსელი "გასტრონომი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება წლის ჭრილში — ბრენდინგის, დიზაინის, საკომუნიკაციო მასალების დაგეგმარება და მართვა სხვადასხვა საკომუნიკაციო არხებში — მაღაზიის სეზონური კამპანიებისა და მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და განხორციელება — მარკეტინგის გუნდის მართვა — მედია გეგმის შემუშავება და მართვა — მედია სააგენტოებთან და მომწოდებლებთან ურთიერთობა — კომპანიის პარტნიორ უცხოურ ბრენდებთან მჭიდრო თანამშრომლობა და მათთან ერთად სხვადასხვა მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა და განხორციელება — კონკურენტების კვლევა — ყოველთვიური/კვირეული რეპორტინგი მენეჯმენტთან საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები: — უმაღლესი განათლება მარკეტინგის მიმართულებით — მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე საცალო ვაჭრობის სფეროში ან ჰორეკა ბიზნესში — გასტრონომიის ტენდენციებისა და საფუძვლების ცოდნა — გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი — გუნდის მართვის უნარი — ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა ანაზღაურება: 2300-2500 ლარი (დამოკიდებულია კანდიდატის კვალიფიკაციაზე) სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი დაინტერესების შეთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: hr@gastronome.ge
29.12.2020
Contacts:
Respond to the job

Jobs by category

Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
გზების სამშენებლო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას HR სპეციალისტის პოზიციაზე. კომპანია 2005 წელს დაარსდა და დღევანდელი მდგომარეობით ლიდერია საქართველოს ბაზარზე საგზაო-სამშენებლო მიმართულებით. ადგილმდებარეობა: თბილისი. ძირითადი მოვალეობები: — საკადრო საქმისწარმოება (თანამშრომელთა დანიშვნა, გათავისუფლება, როტაცია, შრომითი ხელშეკრულება და სხვ.) შესაბამისი ბრძანების ფორმირება (მივლინება, სახელფასო დანამატი, ჯარიმა და ა.შ.) — ორგანიზაციული სტრუქტურის ფორმირება — კომპანიაში არსებული პროცედურების დოკუმენტურად გაწერა; თანამდებობრივი ინსტრუქციების შექმნა, დამუშავება, პერიოდული განახლება; — რეკრუტინგი - თანამშრომელთა შერჩევა, ტესტირების და გასაუბრებების ორგანიზება; — კომპანიაში არსებული ბენეფიტებისა და თანამშრომლების მოტივაციისთვის საჭირო კორპორატიული ღონისძიებების ორგანიზების პროცესში უშუალო ჩართულობა და პროცესების მართვა — ორგანიზაციის კორპორატიული კულტურის შემუშავება; თანამდებობრივი ინსტრუქციების გაწერა — ბანკებთან (ახალი თანამშრომლისთვის სახელფასო ბარათის დამზადება, განაცხადის შევსება, ბარათის გააქტიურება, მიწოდება თანამშრომლისთვის) — მომსახურე სატელეფონო კომპანიები (ნომრის გააქტიურება, პაკეტის განსაზღვრა, ლიმიტის კონტროლი და ა.შ.) ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — პასუხისმგებლობის მაღალი დონე; — საოფისე პროგრამების ცოდნა — ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურში მუშაობის არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: bvacancygroup@gmail.com წლის 1 იანვრამდე. გთხოვთ, სათაურის ველში "subject" მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "HR სპეციალისტი".
22.12.2020
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
სს "ჯორჯიან ქარდი", საქართველოში არსებული ერთ-ერთი მსხვილი საპროცესინგო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას პროდუქტების მფლობელის პოზიციაზე. ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები: — ახალი პროდუქტის შესახებ, დამკვეთთან ერთად ინფორმაციის შეგროვება და პროექტის სქოუფის ფორმირება — ახალი პროდუქტის შესაძლო გავლენის შესახებ ინფორმაციის მოძიება და რისკების ანალიზი (New Risk Assesment); — პროექტთან დაკავშირებული ხელშეკრულებების/აქტების მენეჯმენტი პროექტის განმავლობაში მის ყველა ეტაპზე(ინიცირება, დაგეგმვა, შესრულება, მონირიტინგი) ყველა საჭირო ცენტრთან კომუნიკაციის ორგანიზება — პროდუქტის რეალურ გარემოში დანერგვის ინიცირება და მასთან დაკავშირებული ყველა საჭირო კომპონენტის შეგროვება — პერიოდული მონიტორინგი — დაფიქსირებული ხარვეზების აღმოფხვრა საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება — მინიმუმ 1 წლიან სამუშაო გამოცდილება, ციფრული პროდუქტების განხრით საბანკო დისტანციურ არხებში, პროექტის მენეჯერის ან პროდუქტის მფლობელის როლში — უცხო ენების ცოდნა (ინგლისური, რუსული) — გუნდური მუშაობა; — სწორი კომუნიკაციის მართვა; — კრიზისული სიტუაციების მართვა; — ორგანიზებულობა; — ეფექტური გადაწყვეტილებების მიღება კრიტიკულ სიტუაციებში; კვალიფიციურ კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV 6 იანვრის ჩათვლით მისამართზე: gcjobs@gc.ge და მიუთითოთ პოზიციის დასახელება ელ. ფოსტის სათაურში. გისურვებთ წარმატებას!
07.12.2020
Contacts:
E-mail:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
სამედიცინო კომპანია "ახალი ხედვა" არის პირველი ორთოპედიული მაღაზიების ქსელი საქართველოში, რომელიც ახორციელებს ორთოპედიულ-ტრავმატოლოგიურ და სამედიცინო მოვლის საშუალებების რეალიზაციას საქართველოს მასშტაბით. პროდუქცია იყიდება საკუთარ ორთოპედიულ მაღაზიებში, ასევე აფთიაქებსა და სხვადასხვა სამედიცინო დაწესებულებებში. პოზიცია: კატეგორიის მენეჯერი კოდი: AKH-CM-04 სამუშაო ადგილი: თბილისი ძირითადი ფუნქციები: — პროდუქციის შესყიდვისა და გაყიდვების პროცესების მართვა — ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე — პროდუქციის ასორტიმენტის გამდიდრებაზე ზრუნვა — ახალი ბრენდების/მომწოდებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმოება და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა — შესყიდული პროდუქციის გაყიდვების მხარდაჭერა — ფასწარმოქმნის ანალიზი და პროდუქციის ფასების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება — გაყიდვების დაგეგმილი აქციებისა და სხვა აქტივობების ეფექტურობის დადგენა და მონიტორინგი — ბრენდების განვითარებისათვის მოკლევადიანი და გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმების შემუშავება, დანერგვა და კონტროლი — წლიური გეგმების, ბიუჯეტების მომზადება პროდუქციის და ბრენდების მიხედვით — შეთავაზების კატალოგების, ფლაერების, ბროშურების, პრეზენტაციების და ა.შ. მომზადება გაყიდვების სტიმულაციისთვის — პროდუქციის ანალიზი - შესყიდვის, გაყიდვის და მარაგის მუდმივი ანალიზი — სასაქონლო ჯგუფების მიხედვით პროდუქციის რეალიზაციის სტატისტიკური ანალიზის სისტემატური ანალიზი — ფასთწარმოქმნის ანალიზი (საცალო, საბითუმო), კონკურენტების ანალიზი — ახალი პროდუქციის ხარისხის, მომწოდებლის ფასისა და სარეალიზაციო ფასის შემოწმება პროდუქციის გაყიდვაში ჩაშვებამდე — მობრუნებების და ვადაგასული პროდუქტის კონტროლი კატეგორიების მიხედვით — პროდუქტის ფასნამატის დადგენა, კატეგორიის ჯგუფის საერთო მარჟინალობის ანალიზი გაყიდვების სამსახურთან ერთად — კატეგორიაში ჯგუფის და ასევე მომწოდებლის პორტფოლიოს მომგებიანობის ანალიზი — არსებული ასორტიმენტის ანალიზი, პორტფოლიოს განახლებით (ახალი სახეობების დამატება, ნაკლებად რეალიზებადი და არალიკვიდური პროდუქციის ამოღება). რთულად რეალიზებადი პროდუქციის გამოვლენა და გაყიდვების სტიმულირება — საკუთარი ობიექტების კონკურენტი ქსელების მონიტორინგი — კატეგორიაში ახალი მომგებიანი პროდუქტების განვითარება — სხვა შეთანხმებული პარამეტრების შესრულების ყოველდღიური, ყოველკვირეული და ყოველთვიური მონიტორინგი და გადახრების გამოვლენა — სხვადასხვა სამსახურებთან თანამშრომლობის შედეგად მომხმარებელთა ახალი მოთხოვნების გამოვლენა/დამუშავება — არსებული მომწოდებლის პროდუქტის პორტფოლიოს სიახლეებზე ინფორმაციის მუდმივი განახლება — საჭიროების შემთხვევაში, უშუალო ხელმძღვანელის მიერ ნათხოვნი დამატებითი ფუნქციების შესრულება, თანამშრომლის კვალიფიკაციის და ფუნქციების ფარგლებში. საჭირო ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები: — სასურველია აკადემიური განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით — მინიმუმ 3+ წლიანი სამუშაო გამოცდილება კატეგორიის ან პროდუქციის მენეჯერის პოზიციაზე, სასურველია B2B სფეროში — სავალდებულოა ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, სავალდებულოა ინგლისურის და რუსული ენების ცოდნა — სავალდებულოა საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა, მათ შორის Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა — სავალდებულოა სტრატეგიული აზროვნების უნარი, გამართული მეტყველების უნარი, კომუნიკაციის კარგი უნარი, მოლაპარაკებების წარმოების უნარი, გადაწყვეტილების მიღების უნარი, დაგეგმარების უნარი, მონიტორინგის უნარი. ამ პოზიციისთვის მნიშვნელოვანია ანალიტიკური აზროვნება, დეტალებზე ორიენტირებულობა, მოქნილობა, პრეზენტაბელურობა, გუნდურობა, ინოვაციური მიდგომა, შედეგზე ორიენტირებულობა, შემოქმედითობა. თქვენს მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები მხოლოდდამხოლოდ დამუშავდება შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნით, არ გადაეცემა მესამე მხარეს და ვაკანსიის დახურვის შემდეგ არ შეინახება მონაცემთა ბაზაში. თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნული მიზეზით თქვენი პერსონალური მონაცემების გაზიარებას/დამუშავებას, გთხოვთ, განახლებული CV გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტაზე: vacancy@akhalikhedva.ge 2020 წლის 2 დეკემბრამდე. გთხოვთ, ელ-ფოსტის საგანში (subject) სათაურად მიუთითოთ - "კატეგორიის მენეჯერი". წარმატებას გისურვებთ!
22.11.2020
Contacts:
Respond to the job

Users

Do you want to post your resume here? Create your profile
1