Marketing, advertising, PR - Jobs list

Find Jobs
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
"Digital Marketing House" სხვა და სხვა კომპანიებს უწევს ციფრულ-მარკეტინგულ მომსახურებას და ეხმარება განვითარებაში. თუ ხარ ახალგაზრდა, ენერგიული, მოტივირებული ადამიანი და მზად ხარ ახალი გამოწვევისთვის მაშინ ეს შენთვისაა! DMH აცხადებს ვაკანსიას ბიზნეს გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — ბაზრის კვლევა და ანალიზი — კომპანიების მოძიება და საქმიანი ურთიერთობების დამყარება — პარტნიორ კომპანიებთან ურთიერთობა და კომუნიკაცია — თვის გეგმის შედგენა და შესრულება — პერსონალური და გუნდური გეგმის შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 1 წელი — განათლება - საშუალო, უმაღლესი — ენები - ინგლისური, რუსული, ჩაითვლება უპირატესობად პიროვნული მახასიათებლები: — გამართული მეტყველების და პრეზენტაციის უნარი; — ეფექტური დროის მენეჯმენტი, ორგანიზების კარგი უნარი; — პასუხისმგებლობა დაკისრებული ვალდებულებების მიმართ; — შედეგებზე ორიენტირებული, პროგრესულად მოაზროვნე; — ორგანიზებულობა, შრომისმოყვარეობა, კომუნიკაბელურობა; — გუნდური მუშაობის უნარი; — სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი; — სიახლეების ათვისების უნარი; სამუშაო გრაფიკი (სრული განაკვეთი) ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. სამუშაო დრო - 10:30-18:00 შაბათს 10:30 დან 15:00-მდე საშუალო ანაზღაურება: 600 დან 1000 მდე დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: vacancy.connecting@gmail.com წარმატებებს გისურვებთ!
08.02.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo 05.02.2021
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
პოლიგრაფიულ ფირმას სჭირდება დიზაინერი. აუცილებელი მოთხოვნები: — მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება. — Illustrator — Photoshop — Indesign — Corel drow პროგრამების ცოდნა. — დიზაინის აწყობა (ფლაერები.სავიზიტო ბარათები, ბუკლეტები და წიგნები) — საბეჭდად ფაილების მომზადება, ციფრულ დანადგარზე ბეჭდვა სრული სამუშაო გრაფიკი. დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ მონაცემები მეილზე ltdrezon@gmail.com
05.02.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ვეძებთ გუნდის წევრს, რომელიც აქტიურად ჩაერთვება ახლად გახსნილი კომპანიის (სტართ-აპის) საქმიანობაში, ამდენად, კომპანია "Simple Steps"-ი აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — სოციალური მედიის მართვა — ქოფირაითინგი — კრეატიულ დისკუსიებში მონაწილეობის მიღება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება — უმაღლესი განათლება ჩაითვლება უპირატესობად — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად — რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე (სასურველია) — აუცილებელია ეფექტური წერითი კომუნიკაციის უნარი. პიროვნული თვისებები: — ენერგიულობა — მოტივირებულობა — პუნქტუალურობა — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა — რამდენიმე დავალების ერთდროულად შესრულების უნარი — კრეატიულობა და სწრაფი ანალიზის უნარი. სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი: თბილისი — სამუშაო განრიგი: 10:00-18:00 სთ (5 სამუშაო დღე). — ანაზღაურება საწყის ეტაპზე: 700 ლარი (გამოსაცდელი ვადის გასვლის შემდეგ, 2 თვეში, ანაზღაურება იზრდება). დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: 99simplesteps@gmail.com და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. გისურვებთ წარმატებას!
04.02.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ამერიკული ავეჯისა და სახლის დეკორის კომპანია "Ashley Furniture Homestore" ეძებს აქტიურ და პოზიტიურ თანამშრომლებს საცალო გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე. ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი. მოვალეობები: — კომპანიის პროდუქციის შესახებ კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა — სამუშაო სივრცის მოწესრიგება — გაყიდვის შემდგომი მომსახურების მონიტორინგი — გუნდის წარმატებისთვის საჭირო სხვადასხვა დავალებების შესრულება მოთხოვნები: — კომუნიკაციის კარგი უნარი — საოფისე პროგრამების ბაზისური ცოდნა — ონლაინ გაყიდვებში ჩართულობის მზაობა — ინგლისურის ან რუსულის ცოდნა ჩაითვლება პლიუსად გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV ელ-ფოსტაზე: giorgi@ashleyhome.ge
03.02.2021
Contacts:
Respond to the job
შპს ,,NEW AUTO MOTORS''
აღწერილობა შპს ,,ნიუ ავტო მოტორსი'' აცხადებს ვაკანსიას საბურავების დეპარტამენტის ხელმძღვანლის პოზიციაზე. მოვალეობები: • შიდა ინსტრუქციების შესრულების ხარისხის მონიტორინგი. • ოპერატორების მოტივაცია და ჯგუფში ჯანსაღი ფსიქოლოგიური გარემოს უზრუნველყოფა/შენარჩუნება. • სტაფისთვის მომსახურების დონის უზრუნველყოფა, საჭიროების შემთხვევაში მაკორექტირებელი ზომების განხორციელება. • გამოცდილება ინტერნეტ-მარკეტინგის მიმართულებით. • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები. • ლიდერული თვისებები. • აუცილებელია გქონდეთ პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და კომუნიკაციის უნარი. • ინფორმაციის ანალიზისა და სინთეზირების უნარი. • აუცილებლად უნდა იყოთ ინიციატორი, დეტალებზე ორიენტირებული. • უნდა გქონდეთ ანალიტიკური უნარები. • უნდა შეგეძლოთ ინფორმაციის ანალიზი და ორგანიზება. • დაქვემდებარებულ თანამშრომლებს შორის ფუნქცია-მოვალეობების განაწილება, მათი სამუშაოს კოორდინირება, შესასრულებელი სამუშაოს ზედამხედველობა. • ფილიალში გაყიდვების და მომსახურების შესაბამისი აღრიცხვის წარმოება. • სერვისცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება • მაღაზიაში არსებული საქონლის კონტროლი, ნაშთების პერიოდული აღრიცხვა. • ხელშეკრულებების, მიღება-ჩაბარებების, და სხვა დაკავშირებული დოკუმენტების მომზადება, გაგზავნა და მიღების ორგანიზება. მოთხოვნები • Curriculum Vitae. • სამოტივაციო წერილი. • პირადობის მოწმობის ასლი. • ფოტო 3/4-ზე. პირობები • ადგილმდებარეობა: თბილისი. • კატეგორია: ავტო-მომსახურება. • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი. • სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი. • გამოცდილების დონე: სპეციალისტი. • სამუშაო დღეები: 6 სამუშაო დღე. • სამუშაო საათები: 10:00-დან 19:00-მდე. • ანაზღაურება: მოგების 30%-ი. • დაქვემდებარებული კადრის რაოდენობა: 7 გაყიდვების კონსულტანტი. დამატებითი ინფორმაცია: გაცნობებთ, რომ გადმოგზავნილი რეზიუმე ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 2 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "ნიუ ავტო მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში. დაკავშირება მოხდება 2 კვირის ვადაში მხოლოდ დადებითად განხილულ კანდიდატებთან. გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ რეზიუმე newautomotors@inbox.ru-ზე. გისურვებთ - წარმატებებს!
25.01.2021
Contacts:
Phone: 577209292
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
გენეალოგიური კვლევის ცენტრს ესაჭიროება ენერგიული, კომუნიკაბელური თანამშრომლები, გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე. ანაზღაურება გამომუშავებით. გასაუბრება შედგება ორგანიზაციის დროებით ოფისში. ვაჟა-ფშაველას 45 (I კვარტალი), კორპუსი # 24, სადარბაზო 4, სართული 3, ბინა # 43. პანდემიის პირობებიდან გამომდინარე, სასურველია დასაქმების მსურველი ცხოვრობდეს აღნიშნულ მისამართან ახლოს ან არ ჰქონდეს გადაადგილების პრობლემა. ტელეფონი: 593 60 94 21; 593 28 84 77.
23.01.2021
Contacts:
Phone: 593 60 94 21
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "მზამზარეული" არის მზა კვებისა და ნახევარფაბრიკატების მწარმოებელი კომპანია, რომელიც დაარსდა 2018 წელს. ჩვენი პროდუქციის რეალიზაცია ხდება საქართველოს მასშტაბით, სხვადასხვა ქსელურ თუ არაქსელურ სუპერმარკეტებში. შპს "მზამზარეული" (www.mzamzareuli.com) აწარმოებს ხორცპროდუქტებს, მზა კერძებს, სალათებს, ხორცის ნახევარფაბრიკატებს, ცომეულის ნახევარფაბრიკატებს, ასევე გამომცხვარ პროდუქტებს. კომპანია არის სწრაფად მზარდი. შპს "მზამზარეული" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების ოპერატორის პოზიციაზე. სამუშაო ადგილი: თბილისი, თ. ერისთავის ქუჩა 5 სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი, კვირა-პარასკევი 11:00-18:30 (შესვენება 1 საათი); დასვენების დღე: შაბათი ანაზღაურება: 600 ლარი ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: — შეკვეთების მიღება ელფოსტით და შეკვეთის ფურცლის დროული წარმოება; — შეკვეთების პროგრამული გატარება; — შეკვეთების RS.ge-ზე ასახვა; — ზედნადებების და უვნებლობის ფურცლის დაბეჭდვა; კორექტირებების დროული დაფიქსირება; — დამუშავებული ინფორმაციის სისწორის კონტროლი; — შექმნილი/მიღებული დოკუმენტაციის შენახვა; — უკან დაბრუნებული ან/და წუნდებული პროდუქციის დროულად ასახვა პროგრამაში. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება სასურველია; — გაყიდვების ოპერატორის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; — ინგლისური ენის ცოდნა B2-დონე; — MS პროგრამების ცოდნა. პიროვნული თვისებები: — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — ანალიტიკური აზროვნება და დროის ეფექტურად განაწილების უნარი; — ეფექტური კომუნიკაციისა და გუნდური მუშაობის უნარი. ჩვენი კომპანია გთავაზობთ მუშაობას კომფორტულ და გუნდურ გარემოში. შერჩევის ეტაპებია: — რეზიუმეების გადარჩევა; — სატელეფონო გასაუბრება; — ინდივიდუალური გასაუბრება. თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ აღნიშნულ მოთხოვნებს და გსურთ, გახდეთ ჩვენი მეგობრული გუნდის წევრი, 2021 წლის 10 თებერვლამდე გადმოგზავნეთ თქვენი CV კომპანიის ელ.ფოსტაზე: office@mzamzareuli.com. სათაურის (subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული ვაკანსიის დასახელება. გისურვებთ წარმატებებს!
23.01.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
კოსმეტოლოგიური პროდუქციის იმპორტიორი კომპანია "ფარმა სთორი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის/სამედიცინო წარმომადგენლის პოზიციაზე. მოვალეობები: — ახალი მომხმარებლების მოძიება და მათთან წარმატებული კომუნიკაცია — არსებულ მომხმარებელთან ურთიერთობის გაღრმავება — გაყიდვების პორტფელის გაზრდაზე სისტემატიური ზრუნვა — ორგანიზაციის შინაგანაწესის დაცვა — მომხმარებელთათვის კომფორტული გარემოს შექმნა — გაყიდვასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება — ხელმძღვანელის დავალებების შესრულება პროფესიული და პიროვნული მოთხოვნები: — პრეზენტაბელურობა — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (ექსელის ცოდნა აუცილებელია) — ინგლისური ან რუსული ენის ცოდნა — ორგანიზებულობა — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა — კომუნიკაბელურობა — სამუშაოს სწორი დაგეგმვა და მისი დროულად შესრულება — მართვის მოწმობა სხვა სამუშაო პირობები: — კომფორტული გარემო — სამუშაო დღე: 10:00-19:00 — კონკურენტული ანაზღაურება — სოლიდური შეღავათები კოსმეტოლოგიურ მომსახურებებზე. დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ მისამართზე: ipruidze12@gmail.com გთხოვთ, მიუთითოთ წერილის სათაურში ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ იქნება განხილული.
23.01.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "ბი ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე. კომპანიის შესახებ ინფორმაცია იხილეთ: http://www.begroup.ge | https://www.facebook.com/Begroup.ge/ ფუნქცია-მოვალეობები: — მომხმარებლების მოძიება, ბაზების შექმნა და მისი მუდმივი განახლება. — პოტენციური მომხმარებლებისათვის შეთავაზებების მომზადება, შეხვედრის ჩანიშნვა და პრეზენტირება. — გაყიდვის პროცესის სრული მონიტორინგი და ხელმძღვანელობისთვის რეპორტის მომზადება. — დამკვეთებთან გაყიდვების შემდგომი კომუნიკაცია. — კომპანიის სტრატეგიიდან გამომდინარე, ყოველდღიურ პროცესებში გუნდთან ერთად ჩართულობა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — სასურველია უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების სფეროში. — მინ. 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით. — ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა (რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად). — MS Office პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა. თუ ხარ ორგანიზებული, დეტალებს დიდ ყურადღებას უთმობ, ხარ პრეზენტაბელური და მოლაპარაკების ეფექტურად წარმართვის უნარი შენი ძლიერი მხარეა, მაშინ ზუსტად შენ გეძებთ. აქ დაგხვდება გუნდი, რომელიც იზრუნებს რომ შენი უნარები პრაქტიკაში მეტად გამოიყენო და გახდე უფრო წარმატებული შენს სფეროში. სამუშაო განაკვეთი: სრული სამუშაოს ტიპი: საოფისე ანაზღაურება: 400-600 ლარი ფიქსირებული (+ ძალიან ეფექტური საბონუსე სისტემა). დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე მისამართზე: info@begroup.ge ან მოგვწერეთ პირად შეტყობინებებში.
21.01.2021
Contacts:
E-mail:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
უძრავი ქონების სააგენტო აცხადებს ვაკანსიას ბათუმის ოფისისთვის უძრავი ქონების გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: ფუნქცია - მოვალეობები: — სამშენებლო კომპანიების მოძიება და მათთან ხელშეკრულების გაფორმება — პოტენციურ კლიენტებთან ან ინვესტორებთან კომუნიკაციისა და კომერციული მოლაპარაკებების წარმოება — ვებგვერდის კონტენტის შევსება — ხელშეკრულებების გაფორმებაში მონაწილეობის მიღება — პარტნიორებთან ყოველდღიური რეპორტინგი რას გთავაზობთ ჩვენ: — მაღალ საკომისიო ანაზღაურებას — ინტერნაციონალურ გარემოში მუშაობას — ტრენინგებსა და "თიმბილდინგის" აქტივობებს — კარიერულ განვითარებას, დაწინაურების პერსპექტივას — მეგობრულ და მხიარულ ატმოსფეროს — კვალიფიკაციის ამაღლების შესაძლებლობას. სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი ოფისში, შაბათი ნახევარი სამუშაო დღე დისტანციურად. სამუშაო საათები: 10:30-დან 19:00-მდე ადგილმდებარეობა: ბათუმი გადმოაგზავნე CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: Hr@Syndicate.ge და სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "უძრავი ქონების გაყიდვების მენეჯერი".
18.01.2021
Contacts:
E-mail:
Respond to the job

Users

Do you want to post your resume here? Create your profile