Marketing, advertising, PR - Jobs list

Find Jobs
Idearoom
იდეარუმში გაყიდვების აგენტს ვეძებთ. თქვენი მოვალეობა იქნება სხვადასხვა ობიექტზე ვიზიტი, პოტენციური კლიენტისთვის პროექტის შესახებ სრული ინფორმაციის მიწოდება და მათი მოზიდვა. სასურველია გქონდეთ ამ მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება. სამუშაო გრაფიკი: მოქნილი დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე მეილზე - idearoom.ge@gmail.com
22.09.2022
Contacts:
Phone: 555171445
Respond to the job
Company logo შპს ფლაგ არტი
სარეკლამო კომპანია, ეძებს გაყიდვების მენეჯერს, რომლის მოვალეობაც არის სარეკლამო პროდუქციის გაყიდვა. აპლიკანტს ევალება ყოველდღიურად სხვადასხვა კომპანიის წარმომადგენლებთან კონტაქტი და მათთვის სარეკლამო შეთავაზების გაკეთება. მოთხოვნები: მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით (მოტივირებულ აპლიკანტებს ავიყვანთ გამოცდილების გარეშეც) კომპანიის წარმომადგენლებთან კომუნიკაცია, კომერციული მომსახურეობის შეთავაზება. დაკისრებული მოვალეობების სწორი და დროული შესრულება. პიროვნული უნარ-ჩვევები: უნდა იყოს მონდომებული და მოტივირებული, ასევე უნდა ქონდეს აუცილებელი თვისებები : პასუხისმგებლობა, პუნქტუალურობა, გუნდური მუშაობის უნარი. პირობები: სამუშაო საათები - 10: 00-18: 00. დასვენების დღე - კვირა. ანაზღაურება შეთანხმებით. დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გადმოგვიგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ , ელ.მისამართზე : info@flagart.ge
10.08.2022
Contacts:
Phone: 2 7615 12
E-mail:
Respond to the job
დასაქმება შეთახმებით lari
Tbilisi Quick preview
Company logo შპს ფლაგ არტი
სარეკლამო კომპანია, ეძებს გაყიდვების მენეჯერს, რომლის მოვალეობაც არის სარეკლამო პროდუქციის გაყიდვა. აპლიკანტს ევალება ყოველდღიურად სხვადასხვა კომპანიის წარმომადგენლებთან კონტაქტი და მათთვის სარეკლამო შეთავაზების გაკეთება. მოთხოვნები: მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით (მოტივირებულ აპლიკანტებს ავიყვანთ გამოცდილების გარეშეც) კომპანიის წარმომადგენლებთან კომუნიკაცია, კომერციული მომსახურეობის შეთავაზება. დაკისრებული მოვალეობების სწორი და დროული შესრულება. პიროვნული უნარ-ჩვევები: უნდა იყოს მონდომებული და მოტივირებული, ასევე უნდა ქონდეს აუცილებელი თვისებები : პასუხისმგებლობა, პუნქტუალურობა, გუნდური მუშაობის უნარი. პირობები: სამუშაო საათები - 10: 00-18: 00. დასვენების დღე - კვირა. ანაზღაურება შეთანხმებით. დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გადმოგვიგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ , ელ.მისამართზე : info@flagart.ge
08.08.2022
Contacts:
Phone: 599573146
E-mail:
Respond to the job
Company logo პრინტ ბუქი
სარეკლამო კომპანია პრინტ ბუქი ეძებს გაყიდვების მენეჯერს, უპირატესობა მიენიჭებათ გამოცდილების მქონე ადამიანებს! რეზიუმე გამოგვიგზავნეთ შემდეგ მისამართზე : printbook.marketing@gmail.com დანიშნულების ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის სახელი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. გისურვებთ წარმატებას!
03.08.2022 Respond to the job
შპს არგო ანურია
ტურინვესტ გრუპი აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის დირექტორის პოზიციაზე იყავი საუკეთესოსთან ერთად! ტურინვესტის ინვესტიციების მართვის ჯგუფი 2008 წლიდან ოპერირებს და მისი ჯამური ინვესტიცია დაახლოებით 200 მილიონ აშშ დოლარს შეადგენს. მთავარი განხორციელებულ პროექტებს შორის გახლავთ ჰილტონ ბათუმი, ბელვიუ საცხოვრებელი კომპლექსი, კაზინო ინტერნაციონალი, სასტუმრო ბულვარ ბათუმი და საბაგირო გზა არგო. ჩვენ ვთავაზობთ მომხმარებლებს საუკეთესო სერვისს, საუკეთესო პროდუქტს და ვუქმნით მათ დაუვიწყარ მოგონებებს. ჩვენი ამბიციების განსახორციელებლად გვესაჭიროება თქვენი კრეატივი, ახალი იდეები და მონდომება. ძირითადი მოვალეობები: • მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნა და მართვა, ბაზრის ანალიზი; • მარკეტინგული ბიუჯეტირების მომზადება და მონიტორინგი; • კომპანიისა და კომპანიის პროდუქციის/მომსახურების ცნობადობის გაზრდა; • გაყიდვების სტიმულირება სხვადასხვა მარკეტინგული აქტივობებით; • საკომუნიკაციო არხების შერჩევა და მართვა; • მარკეტინგულ კომპანიებთან, სარეკლამო სააგენტოებთან, ვებ-დეველოპერებთან, დიზაინერებთან ურთიერთობა და მართვა; • ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიული მართვა (საძიებო სისტემები, სოციალური მედია); • კომპანიის შიგნით კრეატიული პროცესების მართვა და კრეატიული კონტენტის შექმნა; • თვიური, კვარტალური და წლიური ანგარიშების მომზადება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: • უმაღლესი განათლება მარკეტინგის ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით; • მსგავს ან იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება; • მარკეტინგულის სტრატეგიების მართვის გამოცდილება სხვადასხვა სფეროში; • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა; • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; • სოციალური მედიის, Google Adword-ს და SEO-ს მართვის გამოცდილება სასურველია. გახდი არაჩვეულებრივი გუნდის წევრი: წარმოაჩინე შენი უნარები, ფანტაზიები, ამბიცია! ჩვენთან შენს პოტენციალს საზღვრებს არ უწესებენ და გაქვს უნიკალური შესაძლებლობა მოახდინო საკუთარი პოტენციალის სრული რეალიზება. აქ გეძლევა განვითარების და სწავლის ამოუწურავი შესაძლებლობა გამოწვევებით სავსე, სასიამოვნო, მრავალფეროვან და განვითარებად გარემოში. ასევე, თქვენ ისარგებლებთ განსაკუთრებული ბენეფიტებით: • 50% ფასდაკლება ჰილტონ ბათუმის ნებისმიერ რესტორანში და სპა ცენტრში • ფასდაკლება რესტორან ასკანელში • ფასდაკლება ბათუმში გასართობ საბაგირო გზა „არგო“-ზე • ფასდაკლებები პარტნიორ კომპანიების სერვისებზე • ჯამრთელობის დაზღვევა • წლის განმავლობაში დამატებით 6 დასვენების დღე სამუშაო პირობები: • სამუშაო ადგილი: ქ. ბათუმი • სამუშაო განაკვეთი: სრული • ანაზღაურება: შეთანხმებით დაინტერესებულმა კანდიდატებმა რეზიუმე/განაცხადის ფორმა უნდა გამოგზავნონ მისამართზე: hr@bellevuebatumi.com და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მარკეტინგის დირექტორი“, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. Tourinvest Group მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას! Tourinvest Ltd announces a vacancy for the position of Marketing Director Be with the best ones! Tourinvest Investment Management Group has been operating since 2008 and its total investment makes about USD 200 million. During its operational lifespan, the company has implemented a number of significant projects for the city, including the Hotel Hilton Batumi, Bellevue Residence Batumi, Casino International, Hotel Boulevard Batumi and the Cable Car Argo. We offer to our customers the best service, high quality products and unforgettable memories. We need your new ideas, creativity and endeavor. Main responsibilities: • Develop and manage marketing strategy of the company; • Prepare and monitor marketing budget; • Increase awareness of the company’s brand, product and services; • Increase demand through marketing activities; • Chose and optimize marketing channels; • Partner and manage third party marketing and advertising companies, web developers, designers; • Overlook and manage digital marketing strategies (Search engine campaigns, Social media) • Manage creative process within the company; • Conduct weekly and monthly analysis and reporting; Qualification requirements: • Higher education in marketing or business administration; • At least 3 years of experience working in a similar or the same position; • Experience of managing marketing strategies across multiple organizations; • Knowledge of English and Russian languages; • Experience in managing social media, Google AdWords and SEO is advantage; Become a member of our distinguished team: Reveal your skills, fantasies and ambitions! With us, your potential is not limited and you have a unique opportunity to realize it in full. Here you are offered an endless opportunity to develop and learn in a challenging, enjoyable, diverse and evolving environment. You will also take advantage of special benefits: • 50% discount at any Hilton Batumi restaurants and spa center • Discount at restaurant “Askaneli” • Discount on the cable car "Argo" in Batumi • Discounts on services of partner companies • Health insurance • An additional 6 day-offs during the year Working Conditions: • Job site: Batumi; • Employment type: full time job; • Remuneration: by agreement. The interested applicants shall send resume / CV to the following E-mail address: hr@bellevuebatumi.com. Please indicate the title of the vacancy "Marketing Director" within the application, otherwise your candidacy will not be considered. The company "Tourinvest Group" thanks you for your interest in the vacant position and wishes you good luck!
26.07.2022
Contacts:
Respond to the job
maia muradovi
საერთაშორისო დეველოპერულ კომპანიას The Loft development ესაჭიროება თანამშრომლები მარკეტინგის დეპარტამენტში : ძირითადი მოვალეობები: სოციალური მედია არხის facebook, სტრატეგიის განსაზღვრა ციფრული მარკეტინგის პროცესის ეფექტურად წარმართვა სოციალური მედია არხებზე ინფორმაციის განთავსება, კომენტარების ანალიზი და შესაბამისი ინტერაქცია ყოველდღიურ რეჟიმში დამატებითი მოთხოვნები: სამუშაო გამოცდილება - სოციალური მედიის მართვის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; ციფრული მედიის ხელსაწყოების ცოდნა: Social Media Management; Google ads; Google Analytics; Facebook business manager; Facebook ads manager პიროვნული უნარ-ჩვევები: სხარტი და მოქნილი აზროვნების უნარი კრეატიული აზროვნების უნარი; ორგანიზატორის უნარ-ჩვევები; კარგი ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი; გუნდური მუშაობის უნარი; დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: muradova.maia1@gmail.com
23.07.2022
Contacts:
Phone: 555448541
Respond to the job
Tbilisi Quick preview
Mirsar LLC 17.07.2022
Mirsar LLC
Ищем контент менеджера. Используйте социальные сети, в частности, facebook и instagram, VK и другие инструменты для привлечения потенциальных клиентов для целевой группы. Создавайте контент, текст и снимайте видео, чтобы описать продукты для целевой аудитории для конкретных платформ.
17.07.2022
Contacts:
Phone: +995595501458
Respond to the job
Remote work Quick preview
Company logo Adhoq 05.07.2022
Company logo Adhoq
We are a digital marketing company, looking for a Digital Marketing Project Manager. This is an important role for the growth of the company, you will help manage the launch of new products, continuously add and improve features, contribute to product strategy, and deliver actionable insights to meet the growing needs of the multiple projects. Role & responsibilities ● Managing full cycle of product development such as creating product roadmaps and task breakdowns ● Translating high-level vision, priorities, and product strategy documents into actionable tasks ● Monitoring the quality of the products and deliveries ● Improving the performance of the products by improving click to sale conversion rate and life-time value of users ● Setting up performance and management reports for internal and external stakeholders ● Leveraging data to understand the digital marketing products in-depth, identify areas of opportunity, and execute projects to prioritize ad performance and revenue, while balancing a long term product perspective ● Working closely with CEO and Marketing team on revenue growth priorities ● Working closely with tech, designers, data analysts, and operational partners to develop high-quality products ● Structured way of approaching problems and prioritizing which to tackle first ● Developing a culture of continuous improvement - acting as an internal coach and consultant, identifying opportunities to remove process waste and scale automation and performance metrics across the team Requirements ● 5+ years proven track record as account manager/ product manager / project manager or related in digital marketing and affiliate marketing ● Proficiency in all aspects of project management process groups (initiating, planning, executing, monitoring/controlling, closing) ● Very data driven structured thinking ● Excellent interpersonal skills, demonstrated ability to persuade and communicate ● Ability to work independently and remotely in a highly matrixed team environment ● Self learner and ability to solve problems
05.07.2022
Contacts:
Phone: +381604422188
E-mail:
Respond to the job
Remote work Quick preview
Company logo Adhoq 05.07.2022
Company logo Adhoq
Adhoq is a digital performance advertising agency. We’ve started in 2018 in Amsterdam and now have teams in Netherlands, Greece and Ukraine. We are mainly focusing on managing online marketing campaigns for our clients. We work with more than 30 clients globally and promote campaigns in 50+ countries. We help advertisers/agencies reach their customers easier and faster. We bring expertise into building effective user experience funnels and manage the campaigns with real-time tracking and optimization with our in-house technology, Mediabuying and business intelligence tools. To grow our Marketing team, we are looking for an analytical, creative with good commercial sense Mediabuyer. If you’re hungry to learn new things and grow, If you are an analytical self-started person, eager to work with big numbers, then this might be the right role for you, so keep reading… Responsibilities ● Daily reporting and monitoring of campaigns to ensure performance goals and revenue objectives are met while managing an ever-growing amount of campaigns; ● Liaise with partners and sales reps, building long term relationships and make custom deals; ● Analyze data and update team on hot opportunities and market trends; ● Brainstorming with media managers and other colleagues to improve processes; ● Launch new international campaigns every day; ● Stay up-to-date on industry trends; ● Manage large monthly budgets. Required skills ● University/Bachelor degree, post graduate studies would be a plus; ● Must have strong analytical and problem solving skills; ● Very organized, disciplined and detailed oriented; ● Tenacious, hard-driving self-starter who will do what it takes to hit goals; ● You must be able to figure things out yourself have the attitude to find new solutions; ● Not having a 9 to 5 mentality. You are flexible to work adjusting your schedule based on various time zones; ● Excellent English writing and communication skills; ● Result-driven; ● Positive attitude, strong work ethics, and ability to multitask. Good to have skills ● Experience and knowledge in digital marketing and affiliate marketing; ● Good understanding of advertising terminology; CPM, CPC, CPL, etc; ● Proven track record of high spending accounts; ● Proficient with excel; ● Google ads / SEO knowledge. Experience would be a plus; ● Knowledge of graphic design or photoshop would be a big plus. What we offer ● Competitive base salary based on level of seniority; ● Attractive Commissions Plan. Sky’s the limit! ● Growing start-up experience which makes profit and is in a growing mood; ● Opportunity to learn and grow.
05.07.2022
Contacts:
Phone: +381604422188
E-mail:
Respond to the job
Tbilisi Realtor
უძრავი ქონების კომპანია „Tbilisi Realtor“ აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების-მენეჯერის პოზიციაზე „Tbilisi Realtor“ გთავაზობთ: ანაზღაურება: 1000ლ-5000ლ. სამუშაო გრაფიკი:11:00_19:00 სთ_მდე. ყველაზე აქტუალურ, თანამედროვე, საინტერესო და პასუხისმგებლიან სამუშაოს. პროფესიული განვითარებისა და მაღალი ანაზღაურების შესაძლებლობას. კეთილგანწყობილ თანამრომლებს და სასიამოვნო სამუშაო გარემოს. დამატებითი ინფორმაცია: მენეჯერთა შესარჩევი კონკურსი გაიმართება ორ ეტაპად: 1)რეზიუმეების (CV) გადარჩევა მითითებული ძირითადი მოთხოვნების მიხედვით 2)გასაუბრება დაინტერესებულ პირებს, გთოხვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით ქართულ ენაზე შემდეგ მისამართზე: tbilisirealt2@gmail.com დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით: 592 30 33 30
03.07.2022
Contacts:
Phone: 592303330
Respond to the job
Remote work
newcard 01.07.2022
Remote work
EscapeWelt 03.06.2022

Users

Do you want to post your resume here? Create your profile
Sale manager 400$-600$ dollar
Tbilisi
პრომო 1000-3000 lari
Tbilisi
street walking 15.11.2021