Administration and management - Jobs list

Find Jobs
GEORGIA GROUP
კომპანია georgia group აცხადებს ვაკანსიას სეევის-მენეჯერის პოზიციაე! დაინტერესების შემთხვევაში გადმოგზავნეთ CV მელზე m.djijavadze@gmail.com ან დაგვიკავშირდით მითითებულ ნომერზე :574070715 გუნდურად მუშაობის უნი მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა დეტალებზე ორიენტირებულობა მომხმარებელთან თავაზიანი ურთიერთობის უნარჩვევები ენერგიული დისციპლინირებული კოლეგიალური
10.06.2021
Contacts:
Phone: 574070715
Respond to the job
GEORGIA GROUP
კომპანია GEORGIA GROUP აცხადებს ვაკანსიას! ქოლცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე, დაინტერესების შემთხვევაში გადმოგზავნეთ CV m.djijavadze@gmail.com ან დაგვიკავშირდით ნომერზე :574070715 გუნდურად მუშაობის უნარი ავტომობილების ცოდნა ელემენტალურ დონეზე მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა დეტალებზე ორიენტირებულობა მომხმარებელთან თავაზიანი ურთიერთობის უნარჩვევები ენერგიული დისციპლინირებული კოლეგიალური
25.05.2021
Contacts:
Phone: 574070715
Respond to the job
Remote work Quick preview
Awove LTD 27.04.2021
Awove LTD
Awove is looking for a personal assistant to join our team remotely (work from home) long term. We are a creative agency with teams in Cyprus, Armenia and Russia. Duties: - answer email, Skype, chat requests - collaborate with design, development and project teams to ensure tasks are completed and organised - invoicing and preparing expenses sheets - post to social media - work with external service providers to ensure services are provided on time and within budget Skills: - quick and precise - able to work on multiple projects at the same time whilst staying on top of everything (multi-tasking) - accurate with numbers and spreadsheets - polite and friendly but firm when you need to be - quick learner - formal qualifications are not required. We are looking for the right mix of skills. Experience with social media, Mailchimp an advantage. This is a full-time remote working position. You can work from home but will need to be online. Excellent written and verbal English is a must. If you speak Russian also, that would be great. Working hours are 9am-6pm GMT+2, Monday to Friday. May be required to be available occasionally if there is an emergency. We are looking for someone long term who will form part of our core team. Paid leave also included. We are an equal opportunity employer. This role is perfect for stay home mums, recently graduated or those who would like to get into the business and have the right mix of skills.
27.04.2021
Contacts:
Phone: +35799878926
E-mail:
Respond to the job
Company logo Kavi International Limited
I am looking for a personal assistant fluent in English and Georgian who's duties will include: -basic administrative duties, -internet research, -setting up appointments, -basic translation and interpretation duties, -sending mail etc.
19.04.2021
Contacts:
Respond to the job
Kavi International Ltd
ვეძებ პერსონალურ თანაშემწეს, რომელიც დამეხმარება ადმინისტრაციულ დავალებებში, აგრეთვე სამუშაოების შესრულებაში, როგორიცაა მაღაზიებში, იურისტებთან შეხვედრების დანიშვნა, ძირითადი მთარგმნელობითი მოვალეობები. თავისუფლად უნდა ფლობდეს ინგლისურ ენას. გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ინგლისურ ენაზე მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე.
17.04.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "ჰელიო" აცხადებს ვაკანსიას 1C მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში. ძირითადი ფუნქციები: — რეალიზებული პროდუქციის შესაბამის პროგრამაში ასახვა, ზედნადების ფორმირება, სალარო აპარატის მართვა; — მომხმარებელთან კომუნიკაცია; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — 1C-სთან მუშაობის გამოცდილება სასურველია — MS Office საოფისე პროგრამების ცოდნა — სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი ჩვენ გთავაზობთ: — კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს — სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობებს. დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ რეზიუმე გამოაგზავნონ მისამართზე: tamarihelio@gmail.com და ელ. ფოსტის სათაურში (subject) მიუთითონ "მოლარე-ოპერატორი - თბილისი".
03.02.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ვეძებთ გუნდის წევრს, რომელიც აქტიურად ჩაერთვება ახლად გახსნილი კომპანიის (სტარტ-აპის) საქმიანობაში, ამდენად კომპანია "Simple Steps"-ი აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის/მარკეტინგის გუნდის ასისტენტის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — საქმიანი კორესპონდენციის წარმოება — ზარების მიღება და გადამისამართება — შეხვედრების ორგანიზება — გადასახადების კონტროლი — კომპანიისათვის საჭირო ინფორმაციის მოძიება (ბაზრის კვლევა) — კომპანიის სოციალურ პლატფორმებზე მომხმარებელთან კომუნიკაცია მარკეტინგის გუნდთან ერთად აქტიური მუშაობა (კომპანიის ცნობადობის გაზრდის, იდეების გენერირების კუთხით) — სოციალური მედია არხების სტატისტიკის წარმოება, ანალიზი და რეპორტინგი — უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება — უმაღლესი განათლება ჩაითვლება უპირატესობად — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა — რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე — ეფექტური წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი პიროვნული თვისებები: — ენერგიულობა — მოტივირებულობა — პუნქტუალურობა — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა — რამდენიმე დავალების ერთდროულად შესრულების უნარი — კრეატიულობა და სწრაფი ანალიზის უნარი სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი - თბილისი — სამუშაო განრიგი - 10:00-18:00 სთ (5 სამუშაო დღე) — ანაზღაურება: საწყისს ეტაპზე 750 ლარი (გამოსაცდელი ვადის გასვლის შემდეგ 2 თვე, ანაზღაურება იზრდება მინიმუმ 20% ის ოდენობით, ასევე გათვალისწინებულია საბონუსე პროგრამა) დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: simplestepssolutions049@gmail.com. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. გისურვებთ წარმატებას!
27.01.2021 Respond to the job
Company logo 25.01.2021
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
უძრავი ქონების კომპანია "Brokeri.ge" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე ქალაქ თბილისში, სრულ განაკვეთზე. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — ინგლისური ენის ცოდნა; — სოც. მედიის ცოდნა; პიროვნული თვისებები: — პრეზენტაბელურობა; — კომუნიკაბელურობა; — აქტიურობა; — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — პუნქტუალურობა; — მუშაობის მოტივაცია; — დამარწმუნებელი კომუნიკაციისა და არგუმენტირების უნარი; — ასაკი:23-დან 35 წლამდე; ხელფასი: 500 ლარი + ბონუსი დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათით შემდეგ ელ. ფოსტაზე: brokeri.ge2@gmail.com, ფოტოსურათის გარეშე თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
25.01.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo 15.01.2021
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ახლად გახსნილი კომპანია (სტარტ-აპი) "Simple Steps Solutions" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — საქმიანი კორესპოდენციის წარმოება — კომპანიაში შემოსული ზარების მიღება და გადამისამართება — შეხვედრების ორგანიზება (ამ მიზნით სათათბირო ოთახის მომზადება საკანცელარიო ნივთებით) — კომპანიის აღჭურვა საჭირო საკანცელარიო ნივთებით — უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება — უმაღლესი განათლება ჩაითვლება უპირატესობად — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა — რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე პიროვნული თვისებები: — ენერგიულობა — მოტივირებულობა — პუნქტუალურობა — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა — რამდენიმე დავალების ერთდროულად შესრულების უნარი — კრეატიულობა და სწრაფი ანალიზის უნარი სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი - თბილისი — სამუშაო განრიგი - მცოცავი — ანაზღაურება: საწყისს ეტაპზე - 750 ლარი (გამოსაცდელი ვადის გასვლის შემდეგ 2 თვეში, ანაზღაურება იზრდება) დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: simplestepssolutions049@gmail.com. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
15.01.2021 Respond to the job
Tbilisi Quick preview
Company logo 11.01.2021
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ვარკეთილი 3, მე-2 მიკროში ახლად გახსნილ "უნივერსამის" ფრენჩაიზში გვესაჭიროება მენეჯერი. მოთხოვნები: — აუცილებელი პირობა არის სამუშაო გამოცდილება აღნიშნულ პოზიციაზე! — პროგრამა 1C-ის ცოდნა! — საოფისე პროგრამების საშუალო დონეზე ცოდნა სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი 09:00-18:00 შაბათი: 09:00-14:00 ანაზღაურება: 700 ლარიდან განათლებიდან და გამოცდილებიდან გამომდინარე. გთხოვთ, CV გამოგზავნოთ ელფოსტით: giorgi.buachidze86@gmail.com
11.01.2021
Contacts:
Respond to the job

Users

Do you want to post your resume here? Create your profile