Administration and management - Jobs list

Find Jobs
Company logo NEW AUTO MOTORS • ნიუ აუტო მოტორსი
კომპანია „New Auto Motors“ აცხადებს ვაკანსიას გუნდის ლიდერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: • სერვისის მონიტორინგის გუნდის მუშაობის ხარისხის მონიტორინგი • გუნდთან აქტიური მუშაობა • კომუნიკაცია, როგორც კომპანიის ხელმძღვანელობასთან ასევე, სხვა თანამშრომლებთან • ანგარიშების წარმოება სერვისებისა და გუნდის მუშაობის შესახებ • შესაძლო პრობლემის იდენტიფიცირება და გადასაჭრელად გადაწყვეტილების სწრაფი მიღება მოთხოვნები: გამოცდილება მენეჯმენტის მიმართულებით კონკრეტული მიზნის დასახვა, განსაზღვრა და მიღწევადი მაჩვენებელი ⭐️ პიროვნული მახასიათებლები 🟢 კომუნიკაბელური 🟢 მეგობრული 🟢 ყურადღებიანი 🟢 რამდენიმე დავალების ერთდროულად შესრულების უნარი (Multitasking) 🟢 დეტალებზე ორიენტირებული 🟢 ანალიზისა და რეპორტინგის უნარები თუ აკმაყოფილებ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს და ამავე დროს ხარ ძალიან მოტივირებული განვითარდე და განავითარო, მაშინ ჩვენი გუნდი გელის შენ! დაგვიკავშირდი ნომერზე: (+995) 598 22 91 00 ან გამოგვიგზავნე CV - მეილზე: v.newautomotors@gmail.com სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითე ვაკანსიის დასახელება.
03.08.2022
Contacts:
Phone: 598 22 91 00
Respond to the job
Company logo NEW AUTO MOTORS • ნიუ აუტო მოტორსი
კომპანია „NEW AUTO MOTORS“ აცხადებს ვაკანსიას სერვისის მენეჯერის პოზიციაზე. მისამართი: ქ. თბილისი, ნ. ხოშარაულის № 30 სამუშაო დრო: 10:00-დან 19:00სთ-მდე ანაზღაურება: შეთანხმებით ძირითადი მოვალეობები: • ცენტრში შემოსული სერვისის მომხმარებლების მიღება შესაბამისი სტანდარტებით • მომხმარებლისთვის მომსახურების გაცნობა და შეთავაზება • სერვისში ჩატარებული სამუშაოების სრული ხარჯთაღრიცხვა და შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება • ყოველდღიური რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან, ანგარიშგება ჯგუფის ლიდერთან • თანამდებობასთან დაკავშირებული სხვა ტიპის მოვალეობების შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: • უმაღლესი განათლება • აუცილებელია მსგავსი მიმართულებით მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება • რუსული და/ან ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა • MS Office-ის სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა; პიროვნული უნარ-ჩვევები: • დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი • გუნდურად მუშაობის უნარი • ეფექტური კომუნიკაციისა და ინფორმაციის ანალიზის უნარი • დეტალებზე ორიენტაციის უნარი • პასუხისმგებლობის გრძნობა • პუნქტუალურობა დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: v.newautomotors@gmail.com სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება გისურვებთ წარმატებას!
03.08.2022
Contacts:
Phone: 598229100
Respond to the job
შპს ჯეო პორტალი
შპს ჯეო პორტალი დაფუძნდა 2020 წელს და მას შემდეგ ქართულ ბაზარზე აქტიურად მოღვაწეობს. ამჟამად ჯეო პორტალი აქტიურად არის დაკავებული იმპორტ-ექსპორტით მთელი მსოფლიოს მასშტაბით, კომპანიის მთავარი მიზანია განვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვა და თანამშროლების კარიერული განვითარება. შპს ჯეო პორტალი აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე ქალაქ თბილისში. გრაფიკი-ანაზღაურება: 10:00-დან 18:00-მდე. ანაზღაურება მოჭრილი სახით 600-1000 ფუნქცია-მოვალეობები: ბაზრის ანალიზი კლიენტების მოზიდვა და პროდუქციის შეთავაზება პოტენციური კლიენტების საჭიროების განსაზღვრა გაყიდვების პროცესის ეფექტურად წარმართვა შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება რეპორტინგი უშუალოდ ხელმძღვანელობასთან გაყიდვების სტიმულირების ხელშეწყობა საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: გაყიდვების სფეროში მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება კოპიუტერული უნარ-ჩვევები სამომხმარებლო დონეზე უცხო ენების ცოდნა (რუსული და ინგლისური საკომუნიკაციო დონეზე) გამართული მეტყველების უნარი პიროვნული უნარ-ჩვევები: მოლაპარაკების წარმოების უნარი ეფექტური კომუნიკაციის უნარი სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი გუნდური მუშაობის უნარი დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: ltdgeoportal@gmail.com სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება ''გაყიდვების მენეჯერი'' აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ “პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშავოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს. კომპანია „ჯეო პორტალი“ მადლობას გიხდით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!
30.07.2022
Contacts:
Respond to the job
მუს მორე ჰოტელ
ვაკანსია ოფის მენეჯერის პოზიციაზე. შრომითი ანაზღაურება 1000 ლარი სამუშაო ადგილი ვარკეთილი სამუშაო საათები:10:00 დან 19:00 საათამდე საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა კომპიუტერთან მუშაობის გამოხდილება დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე მითითებულ მეილზე. sagina7@mail.ru რეზიუმე ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება
28.07.2022
Contacts:
Phone: 593398658
E-mail:
Respond to the job
Tbilisi Quick preview
G-Core Labs 28.07.2022
G-Core Labs
G-Core Labs is an international cloud and edge leader in content delivery, public cloud, hosting, and security solutions for any business headquartered in Luxembourg, whose global infrastructure is included in the Guinness Book of Records. G-Core Labs provides a wide range of services for customers of all industries that develop their business online. The company's services include a public cloud, managed hosting, content delivery network (CDN), an advanced media platform for professional broadcasts and streaming of any complexity, protection against DDoS attacks of any level, protection against malicious bots, cloud content storage, etc. G-Core Labs built its own global infrastructure on all continents with the best CDN performance in Europe and other locations. The network has 140 points of presence located in more than 110 cities around the world in reliable Tier IV and Tier III data centers. We are currently looking for a motivated HR Generalist to join our team in Georgia, Tbilisi and who will report to the Regional HR Manager. You must be a self-starter attitude person with a high willingness to work independently and be in possession of high learning ability. If you are looking for a place where you can grow every day as each one brings exciting opportunities and challenges for you, then you will be the ideal candidate for this amazing opportunity with broad interesting tasks. You will need to be an excellent communicator at all levels of the organization with strong interpersonal skills, and critical reflection capability. Key responsibilities: HR Administration & Operations: Structuring and organizing HR-related documents (collection of pre-onboarding documents, preparation of employment contracts) according to labor law requirements Creation and implementation of human resources strategies, in line with the business strategy Implementation of occupational health and safety regulations Participation in optimization of HR everyday processes Organization of training events and team events Management of various HR queries and follow-up activities ad-hoc if needed Management of relocation projects by collecting necessary documents and ensuring a timely appropriate action Payroll: Integration of payroll data into the HRIS (salary increases, promotions, personal data changes, time-off, sick leave) Ensuring that the internal employee database is up-to-date and integrate information Collaboration with payroll providers, tax consultancies, and social partners Giving access to employee platforms and technical support Being the point of contact for all employees and the administrative support Hiring & Recruitment Supporting the sourcing/hiring strategy for the open positions Being the first contact point for candidates for providing them feedback on their application status and questions about the hiring process Providing support in on-boardings, facilitate well-being and ensure that the workplace is prepared for the first day Supporting the team in global HR projects align with global business strategy and talent acquisition topics The successful candidate will demonstrate: 3-year experience in a similar role Bachelor’s degree in HR Management, Business Administration, or equivalent education Good knowledge of Georgian labor, social security and payroll tax law Fluent in English + Georgian is mandatory Good knowledge of MS office tools and communication channels Ability to work in dynamic fast-paced and matrix-organized company structures Self-starter with a proactive attitude and analytical approach in problem-solving Strong interpersonal and communication skills Strong organization skills and a good sense of time management Team-orientated and open-minded for intercultural work experience High motivation for learning and self-development What the candidate can expect from us: Competitive salary that will target your professional experience and skills Additional company group health insurance Flexible working schedule Modern office space with healthy food in our office kitchen Free English courses Opportunity to work with international team members Challenging, and interesting tasks Real opportunity for career growth - no micromanagement
28.07.2022
Contacts:
Phone: +381643231571
Respond to the job
Tbilisi Quick preview
Company logo Sky group 13.07.2022
Company logo Sky group
დამკვეთი შპს "SKY GROUP" ვაკანტური თანამდებობა HR მენეჯერი ფუნქცია-მოვალეობები • ახალი კადრების მოძიება,გასაუბრებების დაგეგმვა; • ყველა თანამშრომლის შრომითი ხელშეკრულების კოორდინირება,საჭირო დოკუმენტების მოძიება; • თანამშრომელთა ბაზის მომზადება; • სახელფასო სისტემების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება; • სხვადასხვა ბრძანებების მომზადება(გათავისუფლება,გაფრთხილება, მივლინება); საკვალიფიკაციო მოთხოვნები • ასაკი: 30-45 პროფესიული უნარები • გუნდური მუშაობა; • სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი; • სამუშაო პროცედურების მკაცრი დაცვა; • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; • პუნქტუალობა; სამუშაო გრაფიკი სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:00 დასვენების დღეები: შაბათი-კვირა ხელფასი: 700 ლარი კონტაქტი გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: HR SKYGROUP <hr@skygroup.ge>; subject-ში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 577 557 537
13.07.2022
Contacts:
Phone: 577 557 537
E-mail:
Respond to the job
taqsifon01
ვაკანსია გაყიდვების მენეჯერი კომპანია “NEW ENERGY INVEST” აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე ანაზღაურება ბონუსური 1500 ლარიდან 2000 ლარამდე სამუშაო განაკვეთი სრული. 10:00-დან 19:00-მდე კვირაში 1 დასვენების დღე 2 კვირაში ერთხელ თავისუფალი დღე (DAY OFF) მოვალეობები • სატელეფონო ზარებზე პასუხი • მომხმარებელთან კომუნიკაციის დამყარება • სოციალური ქსელის კონტროლი მოთხოვნები უმაღლესი განათლება კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (WORD; XL) საშუალო დონეზე ცოდნა. გაყიდვების მენეჯერისთვის საჭირო პიროვნული უნარები ინიციატივის გამოჩენის უნარი საკითხის მიმართ პოზიტიური მიდგომისა და გადაჭრის უნარი სამუშაოს დამოუკიდებლად დაგეგმვის უნარი პიროვნული უნარ-ჩვევები პუნქტუალურობა ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული ლიდერული უნარ-ჩვევები კრიტიკულ სიტუაციებში ლავირების უნარი სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი დროის რესურსის სწორი და მიზანმიმართული მენეჯმენტი კომუნიკაბელურობა პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა გუნდური მუშაობის უნარი ჩვენი კომპანია გთავაზობთ მზარდ ანაზღაურებასა და პროფესიული ზრდის რეალურ შანსს. თუ თქვენ ხართ მიზანდასახული და შრომისმოყვარე პიროვნება გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) მითითებულ მეილზე tsilosani2021@mail.ru ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომერზე: 577000996 და გახდით ჩვენი გუნდის წევრი. გისურვებთ წარმატებას!!!
29.06.2022
Contacts:
Phone: 577000996
Respond to the job
taqsifon01
ვაკანსია გაყიდვების მენეჯერი კომპანია “NEW ENERGY INVEST” აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე ანაზღაურება ბონუსური 1500 ლარიდან 2000 ლარამდე სამუშაო განაკვეთი სრული. 10:00-დან 19:00-მდე კვირაში 1 დასვენების დღე 2 კვირაში ერთხელ თავისუფალი დღე (DAY OFF) მოვალეობები • სატელეფონო ზარებზე პასუხი • მომხმარებელთან კომუნიკაციის დამყარება • სოციალური ქსელის კონტროლი მოთხოვნები უმაღლესი განათლება კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (WORD; XL) საშუალო დონეზე ცოდნა. გაყიდვების მენეჯერისთვის საჭირო პიროვნული უნარები ინიციატივის გამოჩენის უნარი საკითხის მიმართ პოზიტიური მიდგომისა და გადაჭრის უნარი სამუშაოს დამოუკიდებლად დაგეგმვის უნარი პიროვნული უნარ-ჩვევები პუნქტუალურობა ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული ლიდერული უნარ-ჩვევები კრიტიკულ სიტუაციებში ლავირების უნარი სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი დროის რესურსის სწორი და მიზანმიმართული მენეჯმენტი კომუნიკაბელურობა პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა გუნდური მუშაობის უნარი ჩვენი კომპანია გთავაზობთ მზარდ ანაზღაურებასა და პროფესიული ზრდის რეალურ შანსს. თუ თქვენ ხართ მიზანდასახული და შრომისმოყვარე პიროვნება გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) მითითებულ მეილზე tsilosani2021@mail.ru ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომერზე: 577000996 და გახდით ჩვენი გუნდის წევრი. გისურვებთ წარმატებას!!!
28.06.2022
Contacts:
Phone: 577000996
Respond to the job
სასტუმრო GOLD TBILISI
სასტუმრო გოლდ თბილისში გვესაჭიროება გამოცდილი ადამიანი რომელიც შეძლებს იმუშაოს 24 საათით 10 საათიდან მეორე დილით 10 საათამდე (3 დღეში ერთხელ), მეტრო მარჯანიშვილის ზევით ჯავახიშვილის ქუჩა,
20.06.2022
Contacts:
Phone: 599776930
Respond to the job
Company logo Geo multiwau clean
ჯეო მულტივეი აცხადებს ვაკანსის! ოფის მენეჯერის და გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე!
12.06.2022 Respond to the job

Users

Do you want to post your resume here? Create your profile