Accounting, bookkeeping, finances - Jobs list

Find Jobs
new auto motors
მოვალეობები: * ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით; * ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია შესყიდვების/რეალიზაციების პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და მისი პროგრამული ასახვა გაყიდვების/და შესყიდვების დოკუმენტაციის, * ხელშეკრულებების, ინვოისების, ა/ფაქტურების, მიღება-ჩაბარების აქტების, შესყიდვის აქტების და ა.შ. კლიენტებთან გაფორმების უზრუნველყოფა, შენახვა/დაარქივება; * დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი; * შედარების აქტების გაფორმება მოთხოვნა მოვალეობებზე; * სალარო ნაშთების კონტროლი; * საგადასახადო დეკლარაციების შევსება; * გადარიცხვების წარმოება რეპორტინგი ხელმძღვანელობასთან (მოგება ზარალი, ბალანსი, ფულის მოძრაობა) მოთხოვნები: • უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში; • იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება, • აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა: FINA, ინფო, ბალანსი. • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა MS Office: Word; Excel; საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა საგადასახადო შემოწმებების გამოცდილება; პირობები: სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათი-პარასკევი - 11:00-19:00 ; შაბათი - 12:00-17:00; •ანაზღაურება : 1200 ლარი. კონტაქტი: +995 579 70 76 76 რეზიუმეს გაგზავნა: newautom6@gmail.com
02.07.2021
Contacts:
Phone: +995 579 70 76 76
Respond to the job
new auto motors
მოვალეობები ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია შესყიდვების/რეალიზაციების პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და მისი პროგრამული ასახვა გაყიდვების/და შესყიდვების დოკუმენტაციის, ხელშეკრულებების, ინვოისების, ა/ფაქტურების, მიღება-ჩაბარების აქტების, შესყიდვის აქტების და ა.შ. კლიენტებთან გაფორმების უზრუნველყოფა, შენახვა/დაარქივება დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი, შედარების აქტების გაფორმება მოთხოვნა მოვალეობებზე სალარო ნაშთების კონტროლი საგადასახადო დეკლარაციების შევსება გადარიცხვების წარმოება რეპორტინგი ხელმძღვანელობასთან (მოგება ზარალი, ბალანსი, ფულის მოძრაობა) მოთხოვნები უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში; იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება, აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა: ინფო, ბალანსი. FINA; საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა MS Office: Word; Excel; საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა საგადასახადო შემოწებების გამოცდილება; პირობები სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათი-პარასკევი - 11:00-18:00 შაბათი - 11:00-17:00; ანაზღაურება : 900 ლარი. დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: nuca.zardiashvili@mail.ru
09.06.2021
Contacts:
Phone: 557984954
Respond to the job
Tbilisi Quick preview
New Energy Invest
კომპანია NEW ENERGY INVEST აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის პოზიციაზე ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: • ბუღალტრული აღრიცხვის წარმოება • კომპეტენციის შესაბამისი სხვა დავალებების შესრულება, კომპანიის საჭიროებებიდან გამომდინარე ძირითადი მოთხოვნები: • უმაღლესი განათლება საბუღალტრო, ეკონომიური ან ფინანსური განხრით • მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება • საგადასახადო კოდექსის პრაქტიკული ცოდნა • აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამა “FINA”-ს ცოდნა • საოფისე პროგრამების (Excel; Word) მაღალ დონეზე ცოდნა პიროვნული თვისებები: • შრომისმოყვარეობა • დეტალებზე ორიენტირებულობა • მათემატიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე და საქმისადმი ერთგულება • კრიტიკულ სიტუაციაში ლავირების უნარი • ინფორმაციის დამუშავების ანალიზის უნარი სამუშაო პირობები: გრაფიკი: ორშაბათი-შაბათი სამუშაო საათები: 10:00-19:00 ანაზღაურება: 900-დან 1300-მდე (კომპეტენციის შესაბამისად) დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე და სამოტივაციო წერილი შემდეგ მისამართზე: n.energy.invest@gmail.com აუცილებელია სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ მოხდება რეზიუმეს განხილვა გისურვებთ წარმატებას!
27.05.2021
Contacts:
Phone: 577 94 30 30
Respond to the job
Company logo new auto motors
მოვალეობები •ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია შესყიდვების/რეალიზაციების პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და მისი პროგრამული ასახვა გაყიდვების/და შესყიდვების დოკუმენტაციის, ხელშეკრულებების, ინვოისების, ა/ფაქტურების, მიღება-ჩაბარების აქტების, შესყიდვის აქტების და ა.შ. კლიენტებთან გაფორმების უზრუნველყოფა, შენახვა/დაარქივება დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი, შედარების აქტების გაფორმება მოთხოვნა მოვალეობებზე სალარო ნაშთების კონტროლი საგადასახადო დეკლარაციების შევსება გადარიცხვების წარმოება რეპორტინგი ხელმძღვანელობასთან (მოგება ზარალი, ბალანსი, ფულის მოძრაობა) მოთხოვნები •უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში; •იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება, •აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა: ინფო, ბალანსი. FINA; •საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა MS Office: Word; Excel; საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა საგადასახადო შემოწებების გამოცდილება; პირობები სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათი-პარასკევი - 11:00-19:00 შაბათი - 11:00-17:00; •ანაზღაურება : საწყის ეტაპზე 800 ლარი.
07.05.2021
Contacts:
Phone: 557984954
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
"Megobar" არის ქართული ბრენდი, რომელიც საერთაშორისო ბაზარზე მოახდენს ქართული სამზარეულოს პოპულარიზაციას Food Shop-ის კატეგორიის ქვეშ. "Megobar" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე. თანამდებობის ზოგადი დანიშნულება: მომხმარებლებისათვის მომსახურების გაწევა; საკასო-საკონტროლო აპარატზე მყიდველისგან მიღებული ფულადი თანხის მიხედვით ოპერაციების განხორციელება. სტრუქტურული ქვედანაყოფი: ქსელის მართვის დეპარტამენტი თანამდებობა: მოლარე კონსულტანტი დავალებებს იღებს: ქსელის მართვის დეპარტამენტის მენეჯერისგან, ობიექტის სუპერვაიზერ-მენეჯერისგან, ხელფასი: 500 ლარი სამუშაო გრაფიკი: ხელმძღვანელის მიერ დადგენილი (კვირაში 40 საათი) ძირითადი მოვალეობები: — მომხმარებლებისათვის კონსულტაციის გაწევა; — სალაროსთან დაკავშირებული საქმიანობის წარმოება; — სექციებში პროდუქციის განლაგების წესის დაცვით შევსება; — ვადების აღრიცხვა და კონტროლი; — სექციაში არსებული პროდუქციის ვადიანობის აღრიცხვა და კონტროლი; — თაროზე პროდუქციის განთავსება კომპანიაში არსებული საქონლის განლაგების წესის დაცვით, მის იერსახეზე ზრუნვა; — სექციაში განლაგებული პროდუქციის ფასმაჩვენებლის არსებობის და შესაბამისობის კონტროლი, ფასთაცვლილების შემთხვევაში განახლება; — ხაზინიდან სამუშაო დღისთვის საჭირო თანხისა და სალაროს გასაღების აღება და გასვლის ორდერზე ხელმოწერით დაფიქსირება; — ანგარიშსწორების დროს ოპერაციების განხორციელება სალაროს აპარატზე არსებული სტანდარტის შესაბამისად; — სალაროს კონტროლი; — სალარო აპარატების გამართულად მუშაობის კონტროლი და შეფერხების შემთხვევაში დაუყოვნებლის მიმართვა უშუალო ხელმძღვანელთან; — მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად სასურველი პროდუქტის კონტეინერში/ქაღალდის პარკში მოთავსება, წონის განსაზღვრა და გადაფუთვა; — შეფუთულ საკვებ პროდუქტზე ფასმაჩვენებლის განთავსება; — საწყობის ტერიტორიიდან მომსახურებისთვის საჭირო ინვენტარის გამოტანა და მომარაგება შეუფერხებლად მუშაობის უზრუნველსაყოფად; — ელექტრო ტექნიკის ჩართვა და შემოწმება შეუფერხებლად მუშაობის უზრუნველსაყოფად; — პროდუქციის მარაგების კონტროლი და დანაკლისის შემთხვევაში ვაიზერისთვი შეტყობინება; — თაროზე ახალი სახეობის პროდუქციის განთავსების შემთხვევაში მის შესახებ ინფორმაციის მოპოვება პროდუქტზე განთავსებული ანოტაციის გამოყენებით; — სანიტარული და ჰიგიენური ნორმების დაცვა; — სამსახურის დებულებითა და წინამდებარე სამუშაო აღწერილობით განსაზღვრული ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — განათლება - უმაღლესი; — მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; — უცხო ენების ფლობა; — სწრაფი კვების ობიექტებში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად. ანგარიშგების კრიტერიუმები: ზეპირსიტყვიერი ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან (თუ უშუალო ხელმძღვანელისაგან სხვა მითითება არ იქნება გაცემული). გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: megobarr@gmail.com (სათაურში აუცილებლად ჩაუწერეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება).
23.04.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ავტო-სამღებრო საშუალებების იმპორტიორ ფირმას ესაჭიროება ბუღალტრის თანაშემწე. მოთხოვნები: — Microsoft Office-ის კარგად ცოდნა — სასურველია საბუღალტრო პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება — სასურველის ორისში მუშაობის გამოცდილება — სავალდებულოა რუსული ან ინგლისურ ენის ცოდნა სამუშაო გრაფიკი: — სამუშაო დღის ხანგრძლივობა 09:00 სთ-დან 18 სთ-მდე. — კვირაში 5 დღე (დასვენების დღეები: კვირა, მეორე დღე არჩევით სამუშაო დღეებიდან). სასურველია, რომ ცხოვრობდეთ გლდანში, სანზონაში, დიდუბეში ან დიღომში რადგან ჩვენი ოფისი მდებარეობს "გურამიშვილის" მეტროსთან ახლოს. ანაზღაურება: ხელზე ასაღები 550 ლარი (უნარების გამოვლენის შესაბამისად ეტაპობრივი გეგმიური ზრდით) გთხოვთ თქვენი CV ფოტოსურათით გამომიგზავნოთ ელ. ფოსტაზე: bestcolor@mail.com
23.04.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
აგრო მარკეტში გვესაჭიროება მოლარე-კონსულტანტი. ადგილმდებარეობა: თბილისი, ვაკე. გრაფიკი: დღეგამოშვებით (თვეში 15 დღე), 9:00-21:00 ანაზღაურება: 500 ლარი მოვალეობები: — სალაროსთან დაკავშირებული ყველა საქმიანობის წარმოება; — მომხმარებლის თავაზიანი დახვედრა და პროდუქტის შერჩევაში დახმარების გაწევა; — დარბაზში პროდუქციის დახლებზე განთავსება, მისი მუდმივი კონტროლი და შევსება; — პროდუქციის ხარისხის, ვადის და ფასის მონიტორინგი. მოთხოვნები: — სასწორთან მუშაობის გამოცდილება; — ორგანიზებულობა; — კომუნიკაბელურობა; — პუნქტუალურობა. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ ფოსტაზე: tbilisiagromarket@gmail.com და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "მოლარე-კონსულტანტი".
23.04.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის დედამიწის შემსწავლელ მეცნიერებათა ინსტიტუტი და სეისმური მონიტორინგის ეროვნული ცენტრი აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ასისტენტის პოზიციაზე. სამუშაოს აღწერა: — ბუღალტრული აღრიცხვის მონიტორინგი; — ფინანსური აქტივებისა და მატერიალური ფასეულობების მართვა და მონიტორინგი; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ეკონომიკის/ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით, ფინანსების განხრით; — MS Office კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; პიროვნული უნარები: — სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი; — გუნდური მუშაობის უნარი; — პასუხისმგებლობის გრძნობა; — თანმიმდევრულობა; სამუშაო პირობები: ანაზღაურება: 600 ლარი (გადასახადების ჩათვლით) შესასრულებელი სამუშაოს სწავლებას უზრუნველყოფს დამსაქმებელი; გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ელექტრონულ ფოსტაზე vacancy@iliauni.edu.ge 2021 წლის 7 მაისის ჩათვლით. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
22.04.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ფერადი ლინზების მაღაზია "ქოლორ ვიჟენი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის (გოგონა) თანამდებობაზე. მდებარეობა: თბილისი მოლი მოთხოვნები: მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება, სასიამოვნო გარეგნობა ფუნქცია და მოვალეობები: მომხმარებლისათვის მაღალი ხარისხის შეთავაზება, პროდუქციასთან დაკავშირებით ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება, პროდუქციის გაყიდვა უნარ-ჩვევები: — კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა, პუნქტუალურობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, კეთილსინდისიერება — ენების ცოდნა ქართული ენა გამართულად, რუსული და ინგლისური ენები კომუნიკაციის დონეზე სამუშაო საათები: 10:00-19:00 ნახევარი სამუშაო განაკვეთი ანაზღაურება 500 ლარი + დანამატი ყოველ გაყიდულ პროდუქციაზე კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ მითითებულ ელექტრონულ ფოსტაზე: colorvision268@gmail.com საკონტაქტო ნომერი 595371704
21.04.2021
Contacts:
Phone: 595371704
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმი" აცხადებს ვაკანსიას ავტოგასამართი სადგურის მოლარე-ოპერატორის (ჩამსხმელის) პოზიციაზე, თბილისსა და რეგიონებში. გრაფიკი: 24 საათიანი ცვლა (ყოველ სამ დღეში ერთხელ). ანაზღაურება: 480 ლარი (საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული გადასახადების გარეშე). ბენეფიტები: დაზღვევა ძირითადი მოვალეობები: — ავტომობილების საწვავით გამართვა; — კლიენტების ავტომობილების საქარე მინის წმენდა; — მომხმარებლებისთვის კომპანიაში არსებული აქციების შეთავაზება; — სალარო აპარატისა და საბანკო ტერმინალის ოპერაციების შესრულება; — კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის დაცვა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნა: აუცილებელია ქართული ენის გამართულად ცოდნა. პიროვნული მახასიათებლები: — კომუნიკაბელური; — გაწონასწორებული, თავაზიანი; — შრომისმოყვარე და ენერგიული; — დისციპლინირებული; — პასუხისმგებლობის მქონე. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, რეზიუმე (CV) გამოაგზავნეთ ელ.ფოსტაზე: vacancy@socar.ge. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ "ავტო-გასამართი სადგურის მოლარე-ოპერატორი" და ის ქალაქი/სოფელი, სადაც გსურთ მუშაობის დაწყება; წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. აქვე გაცნობებთ, რომ კომპანია ატარებს ანტიდისკრიმინაციულ და თანასწორობის პოლიტიკას და კანდიდატის შერჩევისას ვითვალისწინებთ მხოლოდ მის პროფესიულ ცოდნას, სამუშაოსთან რელევანტურ გამოცდილებასა და უნარ-ჩვევებს. კომპანია ადასტურებს, რომ შერჩევისა და თანამშრომლების ნებისმიერ ეტაპზე გამორიცხულია კანდიდატების დისკრიმინაცია ნებისმიერი ნიშნით. შპს "სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმში" თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. შპს "სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმის" მიერ გამოცხადებულ ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, თქვენ ეთანხმებით, რომ: თქვენი პერსონალური მონაცემები შპს "სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის; შპს "სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმი" თქვენი დასაქმების შესახებ უარყოფითი გადაწყვეტილების მიღების შემთხვევაში, თქვენგან მიღებულ ინფორმაციას, მათ შორის პერსონალურ მონაცემებს, შეინახავს და დაამუშავებს შემდგომში შეთავაზების გაკეთების მიზნით; იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულ პირობებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მითითებულ ელ.ფოსტაზე.
20.04.2021
Contacts:
Respond to the job

Users

Do you want to post your resume here? Create your profile
Company logo 04.04.2021