Accounting, bookkeeping, finances - Jobs list

Find Jobs
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
სს "თბილისი ცენტრალი" აცხადებს ვაკანსიას - სტაჟირება ფინანსურ განყოფილებაში, ანაზღაურების გარეშე, შემდეგი დასაქმების პერსპექტივით. მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ფინანსების/ბუღალტერიის ან ეკონომიკის მიმართულებით; — ბუღალტრული კურსების -სერთიფიკატები ჩაითვლება უპირატესობად; — საბუღალტრო პროგრამის FMG-ის ცოდნა; — საოფისე პროგრამების, Excel და Word-ის ცოდნა; — საქართველოს საგადასახადო კოდექსის და ბიზნეს კანონმდებლობის საბაზისო ცოდნა; ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: — ბუღალტრული ოპერაციებისა და დოკუმენტაციის წარმოება; — ფინანსური და საგადასახადო ოპერაციების წარმოება; — ყოველდღიური საბუღალტრო ოპერაციების პროგრამულად დამუშავება; — სხვა დავალებების შესრულება უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით. პიროვნული მახასიათებლები: — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; — მოტივირებული და განვითარებაზე ორიენტირებული; — ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული; — შრომისმოყვარე და მიზანდასხული; — ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი; — გუნდური მუშაობის, პრობლემების გადაწყვეტისა და კომუნიკაციის უნარი. გთხოვთ, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნოთ მისამართზე: info@tbilisicentral.ge და ელფოსტის დანიშნულებაში მიუთითეთ: "სტაჟირება ფინანსურ დეპარტამენტში". ვაკანსიების მიღების ბოლო ვადაა 24 თებერვალი.
09.02.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo 06.02.2021
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "ჯითექსი" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის პოზიციაზე. კომპანია "ჯითექსი" 14 წელია რაც ბაზარზე არსებობს და აერთიანებს ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს, როგორიცაა: Penti, collezione, OVS, Enzahome, Terranova, Englis Home, matalan. ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები: — საბუღალტრო გატარებები იარპი (ERP) სისტემაში; — ადგილობრივ მომწოდებლებთან კომუნიკაცია, შედარებები, შესაბამისი აქტების მომზადება; — მონაცემების დამუშავება ექსელში; — ექსპორტის დოკუმენტაციის დამუშავვება, იარპი პროგრამაში ასახვა, ფაილინგი; — საბანკო გადარიცხვების მომზადება; ძირითადი მოთხოვნები, რასაც უნდა აკმაყოფილებდეს ვაკანსიით დაინტერესებული კანდიდატი: — საერთაშორისო სტანდარტისა და საგადასახადო კოდექსის საბაზისო ცოდნა; — აუცილებელია სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე; — აუცილებელი ექსელის პროგრამის საფუძვლიანი ცოდნა; — აუცილებელია მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება; — სასურველი ინგლისური ენის ცოდნა. პოზიციისთვის მნიშვნელოვანი პიროვნული მახასიათებლები და უნარები: — დეტალებზე ორიენტირებული; — ყურადღებიანი და ორგანიზებული; — ანალიტიკურად მოაზროვნე; — გუნდური მუშაობის უნარი; — კარგი მათემატიკური უნარ-ჩვევები. მნიშვნელოვანია კანდიდატი იყოს იმ ღირებულებების მატარებელი, რასაც იზიარებს კომპანიის გუნდი: — ერთმანეთის მხარდაჭერა; — ურთიერთპატივისცემა და კეთილგანწყობა; — სიახლეებისადმი ღიაობა; — ინიციატივის გამოჩენა და იდეების ღიად გაზიარება;ს — მუდმივად განვითარებაზე ზრუნვა; — მიღებული ცოდნის სხვებისთვის გაზიარება. დეტალები ვაკანსიის შესახებ: სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე (09:00-18:00 სთ); ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: თბილისი, აღმაშენებლის ხეივანი 90; ანაზღაურება: შეთანხმებით (ფიქსირებული) ვაკანსიით დაინტერესებულებმა, გთხოვთ, რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@gtex.ge და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "accountant". რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა 15.02.2021 წ. წარმატებებს გისურვებთ!
06.02.2021
Contacts:
E-mail:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
"ნუტრიმაქსი" წარმოადგენს ცხოველთა და ფრინველთა საკვების მწარმოებელ კომპანიას, რომელიც 2009 წლიდან წარმატებით საქმიანობს, როგორც საქართველოს, ასევე ამიერკავკასიის ბაზარზე. კომპანიის მისიაა ფერმერულ მეურნეობათა განვითარება და მათ წარმატებაზე ზრუნვა ხარისხიანი პროდუქციის, თანამედროვე ცოდნის მიწოდებისა და კვალიფიციური კონსულტაციების საშუალებით. კომპანიის ვებ-გვერდი: http://nutrimax.ge/ Facebook-გვერდი: ნუტრიმაქსი.Nutrimax კომპანია "ნუტრიმაქსი" აცხადებს ვაკანსიას მთავარი ბუღალტრის პოზიციაზე: აუცილებელი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ეკონომიკის, ბიზნესის ადმინისტრირების ან ფინანსების მიმართულებით. — საქართველოს საგადასახადო კანონმდებლობის მაღალ დონეზე ფლობა. — ფინანსური ანგარიშგების და ბუღალტრული აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა. — საოფისე პროგრამების ცოდნა. — ინგლისური ენის ფლობა. — მთავარი ბუღალტრის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება. სასურველია: — ERP სისტემაში მუშაობის ან ERP სისტემის დანერგვის გამოცდილება. — ACCA ან მსგავსი კვალიფიკაციის ფლობა. — წარმოების სფეროში გამოცდილება. ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: — სხვადასხვა ყოველთვიური ფინანსური ანგარიშგებების მომზადება. — ფასების დადგენისთვის საჭირო გაანგარიშებების ყოველთვიური მომზადება და კომიტეტის ორგანიზება. — პროდუქციის მარჟების რეგულარული მონიტორინგი და შესაბამისი ანგარიშგებების მომზადება. — მარაგების ბრუნვის ანალიზი, რეგულარული ინვენტარიზაციების ორგანიზება და ჩატარება. — IFRS SME და შიდა აღრიცხვის სტანდარტებთან შესაბამისობის მონიტორინგი. — ყოველწლიური ფინანსური და საგადასახადო აუდიტის პროექტების განხორციელება, შედეგების ინტერპრეტაცია. — დებიტორული და კრედიტორული დავალიანებების კონტროლი, შედარების აქტების გაფორმება და პრობლემურ დებიტორებთან დაკავშირებით იურისტთან კომუნიკაცია. — ბუღალტრული აღრიცხვის დროულობისა და სისწორის უზრუნველყოფა. — ძირითადი საშუალებების მიღება, ცვეთა, გასვლის ოპერაციების სისტემატიზაცია და შემოწმება. — საგადასახადო აღრიცხვის წარმოება და რისკების კონტროლი. — ყოველთვიური დეკლარაციების სააღრიცხვო მონაცემებთან შედარება და უზუსტობის არსებობის შემთხვევაში აღმოფხვრა. — დოკუმენტების ფორმის, ვადების, ხელმოწერების და სხვა რეკვიზიტების სისწორის შერჩევითი შემოწმება. — სალაროს ოპერაციებისა და დადგენილი მინიმალური ნაშთების კონტროლი. — ERP სისტემის განვითარებასთან დაკავშირებული საქმიანობა, ახალი მოდულების დამატებისას სისტემის ტესტირების ორგანიზება. — შვილობილი კომპანიების (არსებობის შემთხვევაში) აღრიცხვის მონიტორინგი. — ხარჯების ანალიზი და ბიუჯეტთან შესაბამისობის კონტროლი. — სხვა შიდა კონტროლის პროცედურების განხორციელებას, სხვა და სხვა რისკების შემცირება/აღმოფხვრასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება. პიროვნული თვისებები: — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — პროცესების ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი; — ანალიტიკური აზროვნება და დროის ეფექტურად განაწილების უნარი; — გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი; დამატებითი დეტალები: სამუშაო ადგილი: ზემო ფონიჭალა; სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი - პარასკევი; 09:30 - 17:30; სახელფასო განაკვეთი: 2000 - 2500 ლარი; დამატებითი სარგებელი: კვება, დაზღვევა, ტრანსპორტირება (უახლოესი მეტროსადგურიდან). დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე 2021 წლის 28 თებერვლის ჩათვლით, მისამართზე: hr@nutrimax.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "მთავარი ბუღალტერი".
05.02.2021
Contacts:
E-mail:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
მაღაზიათა ქსელი "ზოოჰაბი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე თბილისში. ძირითადი მოვალეობები და ვალდებულებები: — პროგრამა Apex-ის ადმინისტრირება; — პროგრამის საოპერაციო ნაწილის აწყობა, კომპანიის საოპერაციო პროცესების მიხედვით; — პროგრამის ფუნქციონალური რესურსის სრულყოფილად გამოყენების უზრუნველყოფა კომპანიის სტრუქტურული ერთეულების მიერ; — კომპანიის თანამშრომლების მიერ პროგრამაში გერენირებული ელექტრონული დოკუმენტების პერმანენტული კონტროლი, დადგენილი წესების თანახმად; — პროგრამაში მომხმარებლების მიერ მოთხოვნილი ფორმით რეპორტების აწყობა; — სასაქონლო-მატერიალურ მარაგებთან დაკავშირებული სხვადასხვა ოპერაციების ასახვა პროგრამაში (Apex); — პროგრამა Apex-ის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა, როგორც ოფისში, ასევე ქსელის მასშტაბით; — Apex-ის პროგრამაში ახალი ფუნქციონალური მოდულების დამატება; — ტექნიკურ პრობლემებზე რეაგირება/კონტროლი; — გადაწყვეტილების მიმღები პირის მიერ დადგენილი განკარგულებების შესრულება და მონიტორინგი; — პროგრამა Apex-თან დაკავშირებული სხვა ნებისმიერი საკითხის მოგვარების უზრუნველყოფა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — პროგრამა Apex-ის სრულყოფილი ცოდნა; — Apex-ის ბაზაში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; — RS.ge-ზე მუშაობის გამოცდილება; — საოფისე პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა; — ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე (ჩაითვლება უპირატესობად). პიროვნული თვისებები: — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — ტექნიკური პრობლემის იდენტიფიკაციის და გადაწყვეტის უნარი; — ანალიტიკური აზროვნების უნარი; — ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ქართულ ენაზე, ფოტოსურათით 3x4, მისამართზე: hr@master-trade.ge და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება. განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 27 იანვარი, 2021 წ. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!
24.01.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ჩვენ ვეძებთ ბუღალტერის დამხმარეს, რათა შემოუერთდეს "წერტის" აქტიურ, ერთგულ და წარმატებულ გუნდს. მოვალეობები: — ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება; — შესყიდვებისა და რეალიზაციის პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და პროგრამასთან შედარება; — დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი; — პერიოდულ აღწერებსა და ინვენტარიზაციაში მონაწილეობის მიღება; — წარმოების პროცესის ბუღალტრულად ასახვა; — კალკულაციების შედგენა; — რეპორტების მომზადება. მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში; — ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების საბაზისო დონეზე ცოდნა; — კომპიუტერული საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა; — მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია); — მათემატიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი; — კრიტიკული, ანალიტიკური და სხარტი აზროვნება; — დროის მართვა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი; — გუნდური მუშაობის უნარი. პირობები: — სამუშაო განაკვეთი: სრული — მდებარეობა: თბილისი — ანაზღაურება: 700 ლარი (ხელზე ასაღები). დაინტერესებულმა პირებმა CV გადმოგვიგზავნეთ მისამართზე: hr@tserti.ge და "subject" ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
05.01.2021
Contacts:
E-mail:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "ბილდექსი" აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ანგარიშგების სპეციალისტის თანამდებობაზე. ძირითადი მოვალეობები: — ყოველთვიური ფინანსური ანგარიშგებების (Income Statement, Balance Sheet, Cash Flow) მომზადებაში მონაწილეობის მიღება ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური ანგარიშის ფინანსური ანალიზის მომზადება და წარდგენა — კომპანიის მიერ რეალიზებული სამედიცინო სერვისების შესახებ მონაცემების მოგროვება/დამუშავება ფილიალების მიხედვით და ფინანსური ანალიზის მომზადება — წლიური ბიუჯეტის დაგეგმვასა და ანალიზში მონაწილეობის მიღება — ბიუჯეტის შესრულების მდგომარეობაზე რეგულარული ანგარიშგების მომზადება და წარდგენა; მოსალოდნელი გადახრების იდენტიფიცირება და ბიუჯეტის კორექტირების წინადადებების ინიცირება — საინვესტიციო პროექტებზე კვალიფიციური ფინანსური ანალიზის მომზადება და დირექტორთა საბჭოზე მისი პრეზენტაცია — კომპანიის ფინანსური აღრიცხვის სისტემებისა და პროცედურების ანალიზი — ხარჯების შემცირების შესაძლებლობების შესახებ წინადადებების შემუშავება და დირექტორთა საბჭოზე გატანა განსახილველად — კომპანიის შიდა სტრუქტურებთან, აუდიტორებთან, ჯგუფში შემავალ კომპანიებთან აქტიური კომუნიკაცია — კომპანიაში არსებული პრობლემების იდენტიფიცირება და გადაჭრის გზების შემუშავება — წინადადებების შემუშავება კომპანიაში ანალიტიკური ინფორმაცის გამოყენების მიმართ ინტერესის ასამაღლებლად — შვილობილი კომპანიების ფინანსური მონაცემების ანალიზი ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ეკონომიკის/ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით, ფინანსების განხრით (განიხილებიან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებიც) — სამუშაო გამოცდილება ფინანსების/აუდიტის მიმართულებით — MS Office პროგრამების, განსაკუთრებით MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა — სასურველია კორპორატიული ფინანსების საფუძვლების ცოდნა — ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების (IFRS) საფუძვლების ცოდნა — სასურველია ინგლისური ენის მინიმუმ საშუალო დონეზე ცოდნა (Upper Intermediate). აუცილებელი უნარები: — ანალიტიკური აზროვნება — მათემატიკური უნარები — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა — პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტაცია — ორგანიზებულობა — მაღალი მოტივაცია — დეტალებზე ორიენტირებულობა — პრობლემის იდენტიფიცირებისა და დამოუკიდებლად მოგვარების უნარი. გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელ-ფოსტით შემდეგ მისამართზე: n.baghdavadze@buildex.ge. საგნის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
22.12.2020
Contacts:
Respond to the job
Tbilisi Quick preview
Company logo 11.12.2020
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ხორც-პროდუქტების მწარმოებელი კომპანია შპს "გერმანელი ყასაბი 2010" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე. ანაზღაურება: ხელზე ასაღები ხელფასი 500 ლარი; სამუშაოს შესრულების ადგილი თბილისი; დაკისრებული მოვალეობები: — საწყობისთვის შეკვეთების დროულად და სწორად მიწოდება; — დისტრიბუტორებთან შედარება; — გადაზიდვებისთვის საჭირო დოკუმენტაციის გამზადება; — სხვადასხვა სახის სპეც. დოკუმენტაციის წარმოება და შესაბამის ობიექტებზე გაგზავნა; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — Rs.გე-ზე მუშაობის გამოცდილება; — პროგრამა FMG-ზე მუშაობის გამოცდილება; პიროვნული თვისებები: — კომუნიკაბელურობა; — შრომისმოყვარე; — სტრესულ და დაძაბულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — პრეზენტაბელურობა; სამუშაო გრაფიკი: სამუშაო გრაფიკი განისაზღვრება ყოველ მესამე დღეს - 24 საათიანი სმენით, დილის 11 საათიდან, მეორე დღის 11 საათამდე. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, ავტობიოგრაფია (CV) გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე hrcompany766@gmail.com და დანიშნულების ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება.
11.12.2020
Contacts:
Respond to the job
საკონსულტაციო კომპანია
საკონსულტაციო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ანალიტიკოსის პოზიციაზე. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ფინანსურ დეპარტამენტში მუშაობის გამოცდილება; — სასურველია აუდიტორად მუშაობის გამოცდილებაც; — ბაკალავრის ხარისხი ბიზნესის ადმინისტრირების ან ეკონომიკის მიმართულებით; — სასურველია კანდიდატს სწავლა ჰქონდეს გაგრძელებული შესაბამისი მიმართულებით (მაგისტრატურა, CFA, ACCA ან სხვა); — IFRS-ის მინიმუმ საშუალო დონეზე ფლობა; — Excel-ის მაღალ დონეზე ფლობა. ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები: — ფინანსური და მენეჯერული რეპორტინგის აწყობა და წარმოება; — კომპანიის ფინანსური აუდიტის პროცესში კომპანიის ინტერესების დაცვა, აუდიტისათვის შესაბამისი ინფორმაციების მომზადება; — სხვადასხვა საკონსულტაციო ამოცანების გადაწყვეტა. პიროვნული თვისებები: — კარგი ანალიტიკური უნარები — დეტალებზე ორიენტირებულობა — პასუხისმგებლობის გრძნობა — გუნდურად მუშაობის უნარი — დროის ეფექტიანად მართვა სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი (10:00-18:00 სთ.). ანაზღაურება: — პირველი 3 თვე, გამოსაცდელი პერიოდი, თვეში gross 1,000 ლარი. — მეოთხე თვიდან მინიმუმ gross 1,500 ლარი. თქვენი უშუალო ხელმძღვანელი იქნება ფინანსური ანალიზის დეპარტამენტის უფროსი. ამ ეტაპზე, კომპანიას სურს შეინარჩუნოს კონფიდენციალურობა, რის გამოც მისი სახელი არ არის მითითებული მოცემულ ვაკანსიაში. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვ, გაგვიზიაროთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მეილზე: hrcompanytemp@gmail.com
24.04.2020
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია შპს "ჯორჯიან მულტი კონსალტინგ" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის ასისტენტის პოზიციაზე. სამუშაო განაკვეთი: სრული სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე. 9 დან- 6 მდე სამუშაო ადგილი: თბილისი აღნიშნულ ვითარებაში, კომპანია გთავაზობთ ონლაინ ტრენინგებს, უმეტესად ინგლისურ ენაზე. ასევე, მუშაობის პროცესიც წარიმართება ონლაინ რეჟიმში, თქვენივე სახლიდან. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ეკონომიკური განხრით; — სამუშაო გამოცდილება (სასურველია); აუცილებელი მოთხოვნა: ინგლისური ენის ცოდნა ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები: — ბუღალტრული ოპერაციებისა და დოკუმენტაციის წარმოება საბუღალტრო პროგრამაში; — მთავარი ბუღალტრის დავალებების შესრულება პიროვნული მახასიათებლები: — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; — დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; — ანალიტიკური და გუნდური მუშაობის უნარი; — ორგანიზებული, შრომისმოყვარე, ენერგიული. დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელფოსტაზე: hr.multiconsultingeorgia@gmail.com
18.04.2020 Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ARMOR Group მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პროფესიონალებისგან შემდგარი სამშენებლო სერვისების კომპანიაა, რომელიც 2017 წელს დაარსდა მისიით: "რეალოდბა აქციოს დამკვეთების ნებისმიერი სირთულის სამშენებლო პროექტი უმაღლესი ხარისხის სტანდარტების დაცვით ზუსტად შეთანხმებულ დროში. კომპანიის მისიას ზურგს უმარგებს ათწლეულების გამოცდილება თურქული სამშენებლო სფეროს გამორჩეული წარმომადგენლის METOT CONSTRUCTION-ის, რომლის სახელს უკავშირდება ათობით მნიშვნელოვანი პროექტი საქართველოს ტერიტორიაზე. მათ შორის: შინაგან საქმეთა სამინისტროს ახალი შენობა, იუსტიციის სამინისტროს შენობა, არაერთი ხიდი საქარველოს ტერიტორიაზე, გლდანის ციხე. კომპანიის შესახებ სრული ინფორმაცია შეგიძლიათ ნახოთ საიტზე: http://armor.ge/ ARMOR Group-ი აცხადებს ვაკანსიას მთავარი ბუღალტრის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — ბუღალტრული გატარების შესრულება და საბუღალტრო პროგრამაში დროული ასახვა; — ელ. ფაქტურების/ზედნადებების მიღება-გამოწერა; — დადგენილ ვადებში საბუღალტრო ანგარიშგების შედგენა, წლიური და ყოველთვიური დეკლარაციების მომზდება და ჩაბარება; — ფინანსური უწყისების და ანგარიშგებების შედგენა; — სხვა ბუღალტრული საქმიანობები კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე; ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება საბუღალტრო, ეკონომიკური ან ფინანსური განხრით; — სამშენებლო, ან მასთან დაკავშირებულ სფეროში მუშაობის არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება; — საერთაშორისო ფინანსური აღრიცხვის სტანდარტების (IFRS) ცოდნა; — საგადასახადო კოდექსის პრაქტიკული ცოდნა; — საბუღალტრო პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება; — საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა; — სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს ვთხოვთ, გამოგზავნონ პროფესიული რეზიუმე (CV) იმეილზე: HR@armor.ge და სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს. მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და წარმატებას გისურვებთ. გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე შესაბამისობის დადგენისა და შრომითი ურთიერთობის დამყარების მიზნით, კომპანია ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემის დამუშავებას "პესრონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა დაცვით. ვაკანსიაზე გამოგზავნილი რეზიუმე და სხვა დოკუმენტები ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 2 წლის განმავლობაში. ამასთან, კანდიდატისთვის შესაძლებელია შეთავაზებულ იქნეს სხვა, მისთვის უფრო რელევანტური პოზიცია, ასეთის არსებობის შემთხვევაში. რეზიუმეს დამსაქმებლისთვის გაგზავნის გზით პრეტენდენტი თავისი პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე თანხმობას ავტომატურად აცხადებს. იმ შემთხვევაში თუ კანდიდატს არ სურს თავისი პერსონალური მონაცემები დამუშავებულ იქნეს კომპანიის მიერ აუცილებელია წერილობით მოგვმართოს და მოითხოვოთ მათი ცვლილება ან წაშლა.
30.03.2020
Contacts:
E-mail:
Respond to the job

Users

Do you want to post your resume here? Create your profile
1