Accounting, bookkeeping, finances - Jobs list

Find Jobs
Tbilisi Quick preview
NEW AUTO MOTORS
კომპანია NEW AUTO MOTORS-ი აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის პოზიციაზე ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: • ბუღალტრული აღრიცხვის წარმოება • კომპეტენციის შესაბამისი სხვა დავალებების შესრულება, კომპანიის საჭიროებებიდან გამომდინარე ძირითადი მოთხოვნები: • უმაღლესი განათლება საბუღალტრო, ეკონომიური ან ფინანსური განხრით • მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება • საგადასახადო კოდექსის პრაქტიკული ცოდნა • აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამა “FINA”-ს ცოდნა • საოფისე პროგრამების (Excel; Word) მაღალ დონეზე ცოდნა პიროვნული თვისებები: • შრომისმოყვარეობა • დეტალებზე ორიენტირებულობა • მათემატიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე და საქმისადმი ერთგულება • კრიტიკულ სიტუაციაში ლავირების უნარი • ინფორმაციის დამუშავების ანალიზის უნარი სამუშაო პირობები: გრაფიკი: ორშაბათი-შაბათი სამუშაო საათები: 10:00-19:00 ანაზღაურება: 1500-1700 ლარი აუცილებელია სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ მოხდება რეზიუმეს განხილვა გისურვებთ წარმატებას!
17.11.2021
Contacts:
Phone: 558100333
Respond to the job
Company logo Mitas Energy GE
JOB DESCRIPTION Responsible for all accounting activities which already followed by an outsourcing company. Establish a good communication between head office, branch office and outsourcing company. Month End valuations, accounting reports, working with auditors, work directly with project manager. Work with other employees on projects as needed. Supports company’s essential day-to-day operations with focus on efficiency and time management. REQUIREMENTS -Minumum 2 years experience in accounting/bookkeping -Understands and communicates clearly in Georgian and Turkish.
24.09.2021
Contacts:
Phone: +995511139485
Respond to the job
KAKHABER TSERTSVADZE
გვესაჭიროება ბუღალტრის თანაშემწე ხაშურის რ-ნი, გომში. ქარხნის ბუღალტერიაში. რუსული ენის მცოდნე. საბუღალტრო პროგრამა 1C. ანაზღაურება შეთანხმებით.
06.09.2021
Contacts:
Phone: +995574260699
Respond to the job
KAKHABER TSERTSVADZE
მოვალეობები - პირველადი აღრიცხვის მოწესრიგება, ზედნადებებისა და ფაქტურების გამოწერა, მიღება დამუშავება საბუღალტრო პროგრამა 1C-ში. კომპანიას ყავს ფინანსისტი, რომელიც მოახდენს დეკლარირებას, ანგარიშგებების წარმოებას.
06.09.2021
Contacts:
Phone: +995574260699
Respond to the job
new auto motors
მოვალეობები: * ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით; * ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია შესყიდვების/რეალიზაციების პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და მისი პროგრამული ასახვა გაყიდვების/და შესყიდვების დოკუმენტაციის, * ხელშეკრულებების, ინვოისების, ა/ფაქტურების, მიღება-ჩაბარების აქტების, შესყიდვის აქტების და ა.შ. კლიენტებთან გაფორმების უზრუნველყოფა, შენახვა/დაარქივება; * დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი; * შედარების აქტების გაფორმება მოთხოვნა მოვალეობებზე; * სალარო ნაშთების კონტროლი; * საგადასახადო დეკლარაციების შევსება; * გადარიცხვების წარმოება რეპორტინგი ხელმძღვანელობასთან (მოგება ზარალი, ბალანსი, ფულის მოძრაობა) მოთხოვნები: • უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში; • იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება, • აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა: FINA, ინფო, ბალანსი. • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა MS Office: Word; Excel; საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა საგადასახადო შემოწმებების გამოცდილება; პირობები: სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათი-პარასკევი - 11:00-19:00 ; შაბათი - 12:00-17:00; •ანაზღაურება : 1200 ლარი. კონტაქტი: +995 579 70 76 76 რეზიუმეს გაგზავნა: newautom6@gmail.com
02.07.2021
Contacts:
Phone: +995 579 70 76 76
Respond to the job
new auto motors
მოვალეობები ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია შესყიდვების/რეალიზაციების პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და მისი პროგრამული ასახვა გაყიდვების/და შესყიდვების დოკუმენტაციის, ხელშეკრულებების, ინვოისების, ა/ფაქტურების, მიღება-ჩაბარების აქტების, შესყიდვის აქტების და ა.შ. კლიენტებთან გაფორმების უზრუნველყოფა, შენახვა/დაარქივება დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი, შედარების აქტების გაფორმება მოთხოვნა მოვალეობებზე სალარო ნაშთების კონტროლი საგადასახადო დეკლარაციების შევსება გადარიცხვების წარმოება რეპორტინგი ხელმძღვანელობასთან (მოგება ზარალი, ბალანსი, ფულის მოძრაობა) მოთხოვნები უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში; იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება, აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა: ინფო, ბალანსი. FINA; საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა MS Office: Word; Excel; საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა საგადასახადო შემოწებების გამოცდილება; პირობები სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათი-პარასკევი - 11:00-18:00 შაბათი - 11:00-17:00; ანაზღაურება : 900 ლარი. დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: nuca.zardiashvili@mail.ru
09.06.2021
Contacts:
Phone: 557984954
Respond to the job
Tbilisi Quick preview
New Energy Invest
კომპანია NEW ENERGY INVEST აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის პოზიციაზე ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: • ბუღალტრული აღრიცხვის წარმოება • კომპეტენციის შესაბამისი სხვა დავალებების შესრულება, კომპანიის საჭიროებებიდან გამომდინარე ძირითადი მოთხოვნები: • უმაღლესი განათლება საბუღალტრო, ეკონომიური ან ფინანსური განხრით • მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება • საგადასახადო კოდექსის პრაქტიკული ცოდნა • აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამა “FINA”-ს ცოდნა • საოფისე პროგრამების (Excel; Word) მაღალ დონეზე ცოდნა პიროვნული თვისებები: • შრომისმოყვარეობა • დეტალებზე ორიენტირებულობა • მათემატიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე და საქმისადმი ერთგულება • კრიტიკულ სიტუაციაში ლავირების უნარი • ინფორმაციის დამუშავების ანალიზის უნარი სამუშაო პირობები: გრაფიკი: ორშაბათი-შაბათი სამუშაო საათები: 10:00-19:00 ანაზღაურება: 900-დან 1300-მდე (კომპეტენციის შესაბამისად) დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე და სამოტივაციო წერილი შემდეგ მისამართზე: n.energy.invest@gmail.com აუცილებელია სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ მოხდება რეზიუმეს განხილვა გისურვებთ წარმატებას!
27.05.2021
Contacts:
Phone: 577 94 30 30
Respond to the job
Company logo new auto motors
მოვალეობები •ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია შესყიდვების/რეალიზაციების პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და მისი პროგრამული ასახვა გაყიდვების/და შესყიდვების დოკუმენტაციის, ხელშეკრულებების, ინვოისების, ა/ფაქტურების, მიღება-ჩაბარების აქტების, შესყიდვის აქტების და ა.შ. კლიენტებთან გაფორმების უზრუნველყოფა, შენახვა/დაარქივება დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი, შედარების აქტების გაფორმება მოთხოვნა მოვალეობებზე სალარო ნაშთების კონტროლი საგადასახადო დეკლარაციების შევსება გადარიცხვების წარმოება რეპორტინგი ხელმძღვანელობასთან (მოგება ზარალი, ბალანსი, ფულის მოძრაობა) მოთხოვნები •უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში; •იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება, •აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა: ინფო, ბალანსი. FINA; •საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა MS Office: Word; Excel; საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა საგადასახადო შემოწებების გამოცდილება; პირობები სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათი-პარასკევი - 11:00-19:00 შაბათი - 11:00-17:00; •ანაზღაურება : საწყის ეტაპზე 800 ლარი.
07.05.2021
Contacts:
Phone: 557984954
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
"Megobar" არის ქართული ბრენდი, რომელიც საერთაშორისო ბაზარზე მოახდენს ქართული სამზარეულოს პოპულარიზაციას Food Shop-ის კატეგორიის ქვეშ. "Megobar" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე. თანამდებობის ზოგადი დანიშნულება: მომხმარებლებისათვის მომსახურების გაწევა; საკასო-საკონტროლო აპარატზე მყიდველისგან მიღებული ფულადი თანხის მიხედვით ოპერაციების განხორციელება. სტრუქტურული ქვედანაყოფი: ქსელის მართვის დეპარტამენტი თანამდებობა: მოლარე კონსულტანტი დავალებებს იღებს: ქსელის მართვის დეპარტამენტის მენეჯერისგან, ობიექტის სუპერვაიზერ-მენეჯერისგან, ხელფასი: 500 ლარი სამუშაო გრაფიკი: ხელმძღვანელის მიერ დადგენილი (კვირაში 40 საათი) ძირითადი მოვალეობები: — მომხმარებლებისათვის კონსულტაციის გაწევა; — სალაროსთან დაკავშირებული საქმიანობის წარმოება; — სექციებში პროდუქციის განლაგების წესის დაცვით შევსება; — ვადების აღრიცხვა და კონტროლი; — სექციაში არსებული პროდუქციის ვადიანობის აღრიცხვა და კონტროლი; — თაროზე პროდუქციის განთავსება კომპანიაში არსებული საქონლის განლაგების წესის დაცვით, მის იერსახეზე ზრუნვა; — სექციაში განლაგებული პროდუქციის ფასმაჩვენებლის არსებობის და შესაბამისობის კონტროლი, ფასთაცვლილების შემთხვევაში განახლება; — ხაზინიდან სამუშაო დღისთვის საჭირო თანხისა და სალაროს გასაღების აღება და გასვლის ორდერზე ხელმოწერით დაფიქსირება; — ანგარიშსწორების დროს ოპერაციების განხორციელება სალაროს აპარატზე არსებული სტანდარტის შესაბამისად; — სალაროს კონტროლი; — სალარო აპარატების გამართულად მუშაობის კონტროლი და შეფერხების შემთხვევაში დაუყოვნებლის მიმართვა უშუალო ხელმძღვანელთან; — მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად სასურველი პროდუქტის კონტეინერში/ქაღალდის პარკში მოთავსება, წონის განსაზღვრა და გადაფუთვა; — შეფუთულ საკვებ პროდუქტზე ფასმაჩვენებლის განთავსება; — საწყობის ტერიტორიიდან მომსახურებისთვის საჭირო ინვენტარის გამოტანა და მომარაგება შეუფერხებლად მუშაობის უზრუნველსაყოფად; — ელექტრო ტექნიკის ჩართვა და შემოწმება შეუფერხებლად მუშაობის უზრუნველსაყოფად; — პროდუქციის მარაგების კონტროლი და დანაკლისის შემთხვევაში ვაიზერისთვი შეტყობინება; — თაროზე ახალი სახეობის პროდუქციის განთავსების შემთხვევაში მის შესახებ ინფორმაციის მოპოვება პროდუქტზე განთავსებული ანოტაციის გამოყენებით; — სანიტარული და ჰიგიენური ნორმების დაცვა; — სამსახურის დებულებითა და წინამდებარე სამუშაო აღწერილობით განსაზღვრული ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — განათლება - უმაღლესი; — მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; — უცხო ენების ფლობა; — სწრაფი კვების ობიექტებში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად. ანგარიშგების კრიტერიუმები: ზეპირსიტყვიერი ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან (თუ უშუალო ხელმძღვანელისაგან სხვა მითითება არ იქნება გაცემული). გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: megobarr@gmail.com (სათაურში აუცილებლად ჩაუწერეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება).
23.04.2021
Contacts:
Respond to the job
Company logo სოციალური ქსელები ბოტი
ავტო-სამღებრო საშუალებების იმპორტიორ ფირმას ესაჭიროება ბუღალტრის თანაშემწე. მოთხოვნები: — Microsoft Office-ის კარგად ცოდნა — სასურველია საბუღალტრო პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება — სასურველის ორისში მუშაობის გამოცდილება — სავალდებულოა რუსული ან ინგლისურ ენის ცოდნა სამუშაო გრაფიკი: — სამუშაო დღის ხანგრძლივობა 09:00 სთ-დან 18 სთ-მდე. — კვირაში 5 დღე (დასვენების დღეები: კვირა, მეორე დღე არჩევით სამუშაო დღეებიდან). სასურველია, რომ ცხოვრობდეთ გლდანში, სანზონაში, დიდუბეში ან დიღომში რადგან ჩვენი ოფისი მდებარეობს "გურამიშვილის" მეტროსთან ახლოს. ანაზღაურება: ხელზე ასაღები 550 ლარი (უნარების გამოვლენის შესაბამისად ეტაპობრივი გეგმიური ზრდით) გთხოვთ თქვენი CV ფოტოსურათით გამომიგზავნოთ ელ. ფოსტაზე: bestcolor@mail.com
23.04.2021
Contacts:
Respond to the job

Users

Do you want to post your resume here? Create your profile
Company logo 04.04.2021