
საინვესტიციო კომპანია "Helix Nebula Capital" აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთან ურთიერთობის ოპერატორის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
— შემომავალი ზარების მიღება - პასუხის გაცემა და რეაგირება;
— მომხმარებელთა კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა და მათთვის დეტალური ინფორმაციის მიწოდება;
— მომხმარებელთა ინფორმირება კომპანიის მომსახურების ჩამონათვალზე და შესაბამისი ფასების მიწოდება;
— საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება;
— მომხმარებელთა ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის დეტალურად მიღება.
— მომხმარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა
— მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
— ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
— რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად)
— * საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel)
— სასურველია მომსახურების სფეროს ქოლ-ცენტრში მუშაობის გამოცდილება.
— მონაცემთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება
აუცილებელი უნარები:
— მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
— გუნდური მუშაობის უნარი;
— პრობლემების მოგვარების უნარი;
— პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
— მიზანდასახულობა და განვითარების სურვილი.
— კომუნიკაბელურობა და დამაჯერებლობა;
— ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
— ენერგიულობა და სისხარტე;
— ორგანიზებული და პუნქტუალური;
პირობები:
— სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე; შაბათი 10:00 საათიდან 15:00 საათამდე
— შესვენება: 1 საათი
— ანაზღაურება: პირველი თვე - 400 ლარი, მეორე თვე - 400 ლარი + ბონუსი, მესამე თვიდან - 500 ლარი + ბონუსი
ქვეყანაში შექმნილი ეპიდსიტუაციიდან გამომდინარე, სამუშაო პროცესი მიმდინარეობს დისტანციურად!
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: info@helixnebulacapital.com
და სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი
განაცხადი არ განიხილება.