მომხმარებელთან ურთიერთობის ოპერატორი 500 lari

Add to favorites In favorites
საინვესტიციო კომპანია "Helix Nebula Capital" აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთან ურთიერთობის ოპერატორის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — შემომავალი ზარების მიღება - პასუხის გაცემა და რეაგირება; — მომხმარებელთა კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა და მათთვის დეტალური ინფორმაციის მიწოდება; — მომხმარებელთა ინფორმირება კომპანიის მომსახურების ჩამონათვალზე და შესაბამისი ფასების მიწოდება; — საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება; — მომხმარებელთა ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის დეტალურად მიღება. — მომხმარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა — მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა საკვალიფიკაციო მოთხოვნები — ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა; — რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად) — * საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel) — სასურველია მომსახურების სფეროს ქოლ-ცენტრში მუშაობის გამოცდილება. — მონაცემთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება აუცილებელი უნარები: — მოლაპარაკების წარმოების უნარი; — გუნდური მუშაობის უნარი; — პრობლემების მოგვარების უნარი; — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — მიზანდასახულობა და განვითარების სურვილი. — კომუნიკაბელურობა და დამაჯერებლობა; — ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი; — ენერგიულობა და სისხარტე; — ორგანიზებული და პუნქტუალური; პირობები: — სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე; შაბათი 10:00 საათიდან 15:00 საათამდე — შესვენება: 1 საათი — ანაზღაურება: პირველი თვე - 400 ლარი, მეორე თვე - 400 ლარი + ბონუსი, მესამე თვიდან - 500 ლარი + ბონუსი ქვეყანაში შექმნილი ეპიდსიტუაციიდან გამომდინარე, სამუშაო პროცესი მიმდინარეობს დისტანციურად! დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: info@helixnebulacapital.com და სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

Contact

Publication date 03.02.2021