სერვის კონსულტანტი

Add to favorites In favorites
HRO არის HR აუთსორსინგული კომპანია, რომელიც დაარსდა 2021 წლის მარტში. ჩვენს გუნდში გაერთიანებული არიან HR პროფესიონალები და კონსულტანტები, რომლებსაც სხვადასხვა სფეროს კომპანიებში საუკეთესო HR პრაქტიკების დანერგვის დიდი გამოცდილება აქვთ. ჩვენი მთავარი ამოცანაა, დავეხმაროთ კომპანიებს ადამიანური კაპიტალის მოძიებასა და მენეჯმენტში ჩვენი პარტნიორი კომპანია აცხადებს ვაკანსიას სერვისის კონსულტანტის პოციზიაზე. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: არ ვითხოვთ სამუშაო გამოცდილებას, ინგლისური ენის საბაზისო ცოდნა სასურველია, თუმცა არა აუცილებელი. შესასრულებელი სამუშაოები: მომხმარებლის შეკვეთის აღება, შეთავაზების გაკეთება, სამუშაო ადგილის მოწესრიგება, ვადების კონტროლი. სამუშაო გრაფიკი: • კვირაში 40 სამუშაო საათი; გვაქვს რამოდენიმე სადღეღამისო ობიექტი, ანუ ღამის ცვლებიც. ყოველ ღამის ცვლაზე დამატებით გაიცემა თანხა ხელფასთან ერთად ტარიფით - ერთი ღამის ცვლა 10 ლარი. ანაზღაურება: 450 ლარიდან 600 ლარამდე; სტაჟირება: 2 კვირიანი სტაჟირება ანაზღაურდება 210 ლარით, რომელიც ირიცხება მე-2 თვის ხელფასთან ერთად. ბენეფიტები: 70%-მდე ფასდაკლება საკვებ პროდუქტზე, ჯანმრთელობის დაზღვევა, მოქნილი სამუშაო გრაფიკი. დაინტერესების შემთხვევაში გადმოაგზავნეთ რეზიუმე: info@hro.ge

Contact

Phone 571168186
E-mail
Publication date 03.06.2021